جمعی از رانندگان تاکسی شهرستان زاهدان

پیشرفت کشور در همه زمینه ها برای ما مهم است

27 آذر 1392 ساعت 0:56

جمعی از رانندگان تاکسی شهرستان زاهدان در اعتراض به اظهارات توهین آمیز محمود سریع القلم مشاور رئیس جمهور گفتند: پیشرفت کشور ایران در زمینه های سیاسی و اقتصادی برای ما مهم است.


به گزارش زاهدانه ، محمود سریع القلم چندی پیش در برنامه ای که توسط موسسه فرهنگی امام موسی صدر تدارک دیده شده بود، به نقد پوپولیسم پرداخت و گفت: یک راننده تاکسی که از 5 صبح تا 12 شب باید در این خیابان ها بدود تا هزینه 3 بچه دانشجویش را درآورد، سر چهارراه از او می پرسند که نظر شما درباره برنامه هسته ای و مذاکرات ژنو چیست؟ او چه دانشی دارد که یک واکنش منطقی به این سوال بدهد.

پیرامون این حرف محمود سریع القلم خبرنگار ما به ایستگاه تاکسیهای شهرستان زاهدان رفت و نظر آنان را در این مورد جویا شد .
راننده ای گفت : اگر برای ایران هر تصمیمی گرفته شود و کشور تحریم شود و یا تحریم ها کم شود سود و زیان آن شامل حال قشر مرفه و سیاستمدار نمی شود و شامل همه مردم می شود . اگر تحمل همین مردم نبود و تحریم ها را با تمام گرانی هایی که به وجود آمده است را تحمل نمی کردند آیا این آقایون میتوانستند اینقدر راحت حرف بزنند.
و ادامه داد : اگر ایران در هر زمینه ای پیشرفت داشته باشد سود آن را همه مردم کشور می برند و مشکلی از همه کم می شود .

راننده ای دیگر که سن و سالش زیادتر بود گفت : درست است که ما برای سیر کردن شکم زن و بچه مان صبح تا شب کار می کنیم اما دلیل نمی شود که از اوضاع کشورمان غافل باشیم و چیزی ندانیم این حرف توهین بزرگی به قشر زحمت کش جامعه است. مگر شعار " انرژی هسته ای حق مسلم ماست " را همین قشر فریاد نزدند پس چطور ممکن است چیزی از آن و فواید آن نداند و ادامه داد ما 24 خرداد پای صندوق رای رفتیم تا اوضاع و مشکلاتمان کمتر شود نه اینکه از سوی مسئولین توهین بشنویم این است حق ما بجای تشکر !

راننده دیگری از اقدام تاکسیرانان تهران تعریف کرد و گفت ما هم تاکسیران هستیم و از آنان حمایت می کنیم و از اینجا به رئیس جمهور می گوییم که ما هم خواستار عزل و اخراج محمود سریع‌القلم هستیم و اگر رئیس جمهور واقعا به مردم خصوصا قشر زحمت کش کشور توجهی داشته باشید با جواب این توهین را بدهد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 28623

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcaeinu.49nau15kk4.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir