مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

آرمان‌های معنوی انقلاب اسلامی منحصربه‌فرد است

14 بهمن 1401 ساعت 13:57

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دستاوردهای معنوی و انقلابی منحصربه‌فردی است که از این دستاوردهای معنوی باید بهره‌مند شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیل زاهدنیوز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی اکبرپور در خطبه‌های این هفته نمازجمعه در زاهدان با اشاره به مراسمت ماه رجب بیان کرد: ۱۳ رجب ایام ابیض نام‌گرفته است و اعتکاف هم‌زمان با ولادت مولا علی (ع) از سیزدهم ماه رجب آغاز می‌شود.

وی افزود: اعتکاف که یکی از سنن میکده حضرت حق است به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان گرفت و قبل از انقلاب فقط یک عده‌ای از خواص به این موضوع اهمیت داشتند و در جریان بودند که اعتکافی هم وجود دارد؛ اما در حال حاضر مساجد ما گنجایش معتکفین را به‌سختی دارد و این سنت حسنه دستاورد نظام جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اکبرپور با اشاره به شهادت زینب کبری (س) افزود: زینب افتخار فرزندی حضرت علی (ع) و فاطمه الزهرا (س) را دارد؛ اما امتحاناتی که خداوند برای زینب (س) پیش آورد و ایشان سربلند از امتحانات الهی بیرون آمدند.

امام جمعه موقت زاهدان گفت: صبر، بصیرت، امام‌شناسی و پاسداشت یاد و نام شهدای کربلا و هیچگاه دست حمایت امام‌زمانش برنداشت و باعث حرکت انقلابی امام حسین (ع) بود، از خصوصیات بارز ایشان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی سالگشت پیروزی جمهوری اسلامی ایران است که به تعبیر خیلی از سیاسیون دنیا معجزه قرن بود که توسط امام خمینی (ره) رقم خورد.

وی ادامه داد: به اعتراف بسیاری از سیاسیون دنیا ماندگاری این انقلاب معجزه دیگری است که به دستان مبارک و هدایتگری مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله) و پشتوانه مردم رقم خورد.

حجت الاسلام و المسلمین اکبرپور با بیان اینکه انقلاب اسلامی اراده حضرت حق است و هیچ‌کسی نمی‌تواند به آن ضربه‌ای وارد کند، گفت: دستاوردهای چهل و چندساله انقلاب را نباید در چارچوب مادیات مقایسه کرد، دستاوردهای معنوی و انقلابی منحصربه‌فردی است که از این دستاوردهای معنوی باید بهره‌مند شد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 61905

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcamoni.49n6w15kk4.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir