امام جمعه اهل سنت نصرت آباد مطرح کرد

انقلاب اسلامی اقتدار استکبارجهانی را در هم شکست/ بزرگترین دستاورد سیاسی، رهایی از سلطه نظام استکبار است

14 بهمن 1395 ساعت 6:25

امام جمعه اهل سنت نصرت آباد با بیان اینکه انقلاب اسلامی امید را در دل ملت های جهان زنده کرد، گفت: این انقلاب باعث شد اقتدار استکبارجهانی در هم شکسته شود.


مولوی جان داد نارویی در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه با بیان اینکه مردمی بودن شاخصه مهم پیروزی انقلاب است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی امید را در دل ملت های جهان زنده و اقتدار استکبار جهانی را در هم شکست.
وی رهایی از سلطه نظام استکبار و استقرار نظام جمهوری اسلامی را بزرگترین دستاوردهای سیاسی انقلاب برشمرد و گفت: وحدت و همبستگی مردم در اقصی نقاط کشور نقش مهمی در پیروزی انقلاب ایفا کرد بگونه ای که استقرار نظام و استقلال کشور مبتنی بر اراده مردم شکل گرفت.

انقلاب اسلامی پشتوانه مستضعفان و محرومان است
امام جمعه اهل سنت نصرت آباد با بیان اینکه انقلاب اسلامی پشتوانه محکمی برای محرومان و مستضعفان است، افزود: قبل از انقلاب هیچ چیز نداشتیم اما بعد از انقلاب با ایثار، از خود گذشتگی، جانفشانی امام راحل، شهدا و ملت ایران توانستیم از نفت، گاز، راه، کشاورزی و غیره برخوردار شویم که اینها همه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلابی است که امام راحل آن را تاسیس کرد.

بصیرت افزایی مهمترین دستاورد انقلاب
وی بصیرت افزایی و پایبندی به اعتقادات دینی و اسلامی را مهمترین دستاورد دیگر انقلاب اسلامی بر شمرد و ادامه داد: قبل از انقلاب، ایران هیچ جایگاهی در عرصه های علم، تولید و فناوری نداشت اما اکنون به برکت انقلاب اسلامی و با هدایت های مقام معظم رهبری و ولایت پذیری ملت ایران دارای فناوری در عرصه های علمی، تکنولوژی، هسته ای و غیره هستیم.

ولایت مداری ملت ایران، استکبارجهانی را نگران کرده است
وی انقلاب اسلامی را انقلابی دینی و معنوی خطاب کرد و گفت: ایام دهه فجر ایامی سراسر خوشحالی، جشن و پیروزی است.
امام جمعه اهل سنت نصرت آباد با بیان اینکه انقلاب اسلامی الگوی جهان است، افزود: باید دنباله رو ولایت فقیه باشیم تا دشمنان نتوانند خدشه ای به انقلاب وارد کنند.
امام جمعه اهل سنت نصرت آباد در پایان خاطر نشان کرد: ولایت مدار بودن و پایبندی ملت ایران به اعتقادات دینی و اسلامی باعث نگرانی استکبار جهانی شده است.
انتهای پیام/


کد مطلب: 54166

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcb08bs.rhba0piuur.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir