امام جماعت اهل سنت شهرستان زابل:

اتحاد و همدلی شیعه و سنی باعث برانگیختن خشم دشمنان است/ منطقه آزاد تجاری- صنعتی سیستان امید را به دلها برگرداند

6 آبان 1394 ساعت 17:06

امام جماعت اهل سنت شهرستان زابل گفت: تصویب طرح منطقه آزاد سیستان باعث شکوفایی و بازگشت امید به زندگی در مردم سیستان خواهد شد.


به گزارش زاهدانه، مولوی شه بخش در مراسمی که به مناسبت تصویب طرح منطقه آزاد سیستان در تالار فردوسی دانشگاه سیستان وبلوچستان برگزار شده بود، اظهار داشت: امروز جمع کثیری به نیابت و نمایندگی از دیار سیستان این سرزمین تاریخی، نامدار و نام آور آمده اند تا از استاندار و مسئولانی که در به تصویب رسیدن طرح منطقه آزاد به هیئت دولت تلاش کرده اند، تقدیر و تشکر کنند.
وی گفت: خشکسالی ها و مشکلاتی که در این بیست ساله اخیر دامنگیر منطقه سیستان بود باعث شد تا برخی از مردم ولایت مدار و غیور این خطه از کشور با مهاجرت خود از شهر و روستاهای اطراف این منطقه را خالی از سکنه کنند که امروز به همت مسئولین استان، مردم، روحانیون و استاندار سیستان وبلوچستان امیدوار هستیم امید به دل های مردم بازگردد و شاهد شکوفایی مجدد این سرزمین باشیم.
امام جماعت اهل سنت شهرستان زابل بیان کرد: مردم این خطه از کشور اعم از شیعه و سنی سالیان سال با اتحاد و همدلی در کنار یکدیگر زندگی کرده اند و با همدلی و همزبانی خود باعث خشم دشمنان شده اند که در این راستا نیاز است تا برای اتحاد و همدلی بیشتر همه با هم بیش از پیش تلاش کنیم تا دشمنان را از رسیدن به اهداف شومشان ناامید کنیم.
وی افزود:این توفیق بزرگ را خداوند متعال برعهده استاندار نهاد و مردم این ملت در طول تاریخ هیچگاه این تلاش و پیروزی را فراموش نخواهند کرد.
مولوی شه بخش در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم در آینده ای نه چندان دور مردم سیستان به صورت مساوی از این نعمت الهی برخوردار شوند تا شاهد شکوفایی این خطه از کشورنیز باشیم.
انتهای پیام/


کد مطلب: 47849

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcb9wba.rhbzapiuur.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir