در آیین افتتاح نمایشگاه اسوه مطرح شد؛

ارائه دستاوردهای بسیج با برپایی نمایشگاه های اسوه

29 تير 1401 ساعت 22:00

محمدرضا نخعی گفت: در نمایشگاه‌ های اسوه گزیده‌ای از فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سازندگی، کمک رسانی، جهاد تبیین، فضای مجازی به نمایش عموم مردم گذاشته شده است.


به گزارش زاهدنیوز، محمد رضا نخعی؛ فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان در آیین افتتاح نمایشگاه اسوه بیان کرد: پایگاه‌های مقاومت و اقشار مختلف بسیج شهرستان دستاوردهای سال گذشته و سه ماهه اول امسال خود را در این نمایشگاه قرار دادند.

وی افزود: شناسایی پایگاه‌های مقاومت اسوه و عملکرد آنان از اهداف دیگر برپایی نمایشگاه بود.

فرمانده ناحیه زاهدان برگزاری چنین نمایشگاههای را اقدام بسیار موثری در راستای نشان دادن ظرفیت و پتانسیل های حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برشمرد و گفت: امروز نظر این نمایشگاه را علاوه بر ناحیه زاهدان در دو حوزه مرکزی و در حاشیه فرودگاه و محله شیرآباد نیز برپا کردیم.

نخعی هدف از برپایی این نمایشگاه علاوه بر انتقال تجربه، ایجاد شور و نشاط و اشتیاق در بین بسیجیان برای خدمت بیشتر به مردم و تبیین ارزش های اسلامی عنوان کرد.

بسیج نماد اخلاص و فداکاری به انقلاب اسلامی است

احمد شفائی؛ فرمانده سپاه سلمان استان بیان کرد: ابتدایی ترین روز تشکیل این نهاد مقدس بسیج که در همه عرصه ها هدفمند و برومند بود و توانسته اند به شایستگی ماموریت های خود را دنبال کنند که باعث خشم دشمن شده است.

وی با بیان اینکه بسیج نماد اخلاص، فداکاری، ایثار و وفاداری به انقلاب اسلامی است گفت: تشکیل بسیج یکی از بزرگترین و مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است.

شفاهی تصریح کرد: جوانان بسیجی با افتخارآفرینی خود یکی از نامهای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می شوند.

وی برپایی چنین نمایشگاهای را در راستای نشان دادن دستاوردهای بسیجیان مهم و ضروی عنوان کرد.


انتهای پیام/


کد مطلب: 61104

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcba8b0.rhb8gpiuur.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir