استاندار سیستان و بلوچستان:

۲۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان تحویل متقاضیان شد

15 مرداد 1402 ساعت 10:52

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باهمت دولت سیزدهم تاکنون ۲۰۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن استان تحویل متقاضیان شده و همچنان در تلاشیم تا ضمن تکمیل سایر واحدها تمام زیرساخت‌های لازم برای این واحدها نیز فراهم شود.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، محمد کرمی در جریان بازدید از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن بیان کرد: این طرح یکی از مهم‌ترین پروژه‌های دولت سیزدهم است و ما نیز در استان اهتمام جدی به این موضوع داریم.

وی افزود: تلاش مسئولان استانی و متولیان امر بر این است که مشکلات و دغدغه‌مندی مردم در حوزه مسکن چه در روستاها و چه در شهرها حل شود.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در حوزه مسکن از سوی دستگاه‌های اجرایی انجام شده و پروژه‌های مختلفی نیز در حال اجراست.

وی اذعان کرد: با تلاش و جدیت دولت مشکل مسکن شهروندان حل خواهد شد همچنین در تلاشیم تا این طرح را با اجرای تمامی زیرساخت‌های لازم عملی نماییم.

کرمی ادامه داد: خوشبختانه طرح نهضت ملی مسکن توانسته اشتغال خوبی را در سطح استان سیستان و بلوچستان برای جوانان این خطه فراهم کند.

وی تصریح کرد: تاکنون ۲۰۰ واحد مسکن در طرح استان سیستان و بلوچستان تحویل متقاضیان شده اما در تلاشیم تا بتوانیم تمام زیرساخت‌های لازم را برای این واحدها فراهم کنیم.

انتهای خبر/


کد مطلب: 62682

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcdx909.yt0xj6a22y.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir