کد مطلب: 62682
 
استاندار سیستان و بلوچستان:
۲۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان تحویل متقاضیان شد
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باهمت دولت سیزدهم تاکنون ۲۰۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن استان تحویل متقاضیان شده و همچنان در تلاشیم تا ضمن تکمیل سایر واحدها تمام زیرساخت‌های لازم برای این واحدها نیز فراهم شود.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۲
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، محمد کرمی در جریان بازدید از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن بیان کرد: این طرح یکی از مهم‌ترین پروژه‌های دولت سیزدهم است و ما نیز در استان اهتمام جدی به این موضوع داریم.

وی افزود: تلاش مسئولان استانی و متولیان امر بر این است که مشکلات و دغدغه‌مندی مردم در حوزه مسکن چه در روستاها و چه در شهرها حل شود.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در حوزه مسکن از سوی دستگاه‌های اجرایی انجام شده و پروژه‌های مختلفی نیز در حال اجراست.

وی اذعان کرد: با تلاش و جدیت دولت مشکل مسکن شهروندان حل خواهد شد همچنین در تلاشیم تا این طرح را با اجرای تمامی زیرساخت‌های لازم عملی نماییم.

کرمی ادامه داد: خوشبختانه طرح نهضت ملی مسکن توانسته اشتغال خوبی را در سطح استان سیستان و بلوچستان برای جوانان این خطه فراهم کند.

وی تصریح کرد: تاکنون ۲۰۰ واحد مسکن در طرح استان سیستان و بلوچستان تحویل متقاضیان شده اما در تلاشیم تا بتوانیم تمام زیرساخت‌های لازم را برای این واحدها فراهم کنیم.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark