فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

از آماده باش پلیس برای تامین امنیت تا زیر ذره بین رفتن چهارشنبه سوری در زاهدان/ کشف افزون بر 500 هزار مواد محترقه غیرمجاز در جنوب شرق کشور

25 اسفند 1394 ساعت 7:15

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف 530 هزار مواد محترقه غیرمجاز در جنوب شرق کشور گفت: در روز چهارشنبه ‌سوری پلیس در آماده‌باش کامل به سر می‌برد.


به گزارش زاهدانه، سردار حسین رحیمی در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح نوروزی پلیس همزمان با سراسر کشور از امروز آغاز می شود، اظهار داشت: در این طرح پلیس تمامی نقاط ضعف و کاستی ها را از سال گذشته برطرف کرده و هم اکنون با آمادگی کامل به استقبال نوروز همراه با استانی امن می رود.
وی گفت: سال جاری در حوزه نظم و امنیت یک سال طلایی بود زیرا با گذشت سی واندی سال از پیروزی انقلاب اسلامی امسال در تمامی شاخص‌های امنیتی و انتظامی روندی صعودی را شاهد بودیم.
این مسئول با اشاره به کاهش 108 نفری تعداد کشته‌های سوانح رانندگی در سیستان وبلوچستان افزود: علاوه بر اینکه شاهد رشد 2 برابری تردد در محورهای مواصلاتی استان هستیم باید گفت که 51 درصد از سفرهای سیستان و بلوچستان نیز در محورهای فرعی و جاده‌های روستایی انجام می‎شودو علی رغم این مهم خوشبختانه امسال نسبت به سال گذشته 108 نفر تعداد کشته‌های سوانح رانندگی در این استان کاهش یافته است.
وی ضمن یادآوری و هشدار نسبت به چهارشنبه آخر سال بیان کرد: تدابیر پلیس برای چهارشنبه ‌سوری اندیشیده شده بگونه ای که تاکنون بیش از 530 هزار عدد انواع مواد محترقه کشف شده است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در روز چهارشنبه ‌سوری همکاران ما از ظهر تا نیمه شب همان روز در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.
وی ادامه داد: هرگونه اسباب‎کشی در تعطیلات نوروز ممنوع بوده و در صورت لزوم با هماهنگی کلانتری محل قابل انجام است.
سردار رحیمی با تاکید به حفاظت از منزل و وسایل در تعطیلات نوروز گفت: با توجه به اینکه در تعطیلات نوروز شهر خلوت‌تر است ممکن است سارقان خود را برای سرقت آماده کنند که خانواده‌ها باید از امنیت منزل و وسایل نقلیه خود مطمئن شده و دقت لازم را در این زمینه داشته باشند.
وی از کاهش 20 درصدی وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: امسال در کشف سرقت‌ها نیز 26 درصد افزایش داشته‌ایم.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام 107 باند بزرگ موادمخدر در این استان خبر داد و افزود: بیش از 83 تن موادمخدر طی سال‌جاری کشف شده که در مقایسه با سال گذشته 91 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 49625

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcftvdj.w6d10agiiw.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir