اولین جلسه شورای آموزش پرورش میرجاوه برگزار شد

20 فروردين 1403 ساعت 16:00

این جلسه به ریاست جمشیدزهی فرماندار شهرستان و اعضاے جلسه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زاهدنیوز»، در این جلسه داود براهویی مدیر آموزش‌وپرورش میرجاوه در خصوص عملکرد ماه‌های گذشته قبل از سال و نیز در خصوص برگزاری کنکور و امتحانات نهایی و موضوعاتی همچون دوره توانمندسازی اعضای شورای آموزش‌وپرورش و مسائل آموزش‌وپرورش شهرستان سخنان مبسوطی ارائه کردند.

وی در پایان افزود: روز و هفته معلم نزدیک است و این فرصت مناسبی برای تبیین و بازشناسی نقش کلیدی آموزش و تربیت در توسعه پایدار و برنامه‌ریزی در جهت احیای جایگاه شایسته و بایسته معلمین و فرهنگیان به‌عنوان باارزش‌ترین سرمایه اجتماعی کشور است.

 جایگاه آموزش‌وپرورش به‌عنوان عامل مهم در جهت پیشرفت و ترقی است
مهدی جمشیدزهی فرماندار و رئیس شورای آموزش‌وپرورش میرجاوه ضمن تبریک ایام مبارک ماه رمضان و قبولی طاعات و عبادات حاضرین در جلسه بیان کرد: جایگاه آموزش‌وپرورش در ساختار توسعه کشور، به‌عنوان عامل مهمی در جهت پیشرفت، ترقی، اجرا و تحقق برنامه‌های توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور است.

وی بر پیگیری جدی مصوبات این شورای تأکید و عنوان کرد: مصوبات شورای آموزش‌وپرورش بایستی به‌درستی توسط تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان اجرا شود.

رئیس شورای آموزش‌وپرورش میرجاوه اذعان کرد: آسیب‌شناسی در همه حوزه‌ها در راستای رشد و تعالی انجام می‌گیرد و با برنامه‌ریزی درست باید زمینه توسعه فضای آموزشی را در شهرستان فراهم کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: تلاش همه ما این است که آموزش‌وپرورش بتواند رسالت واقعی خود را به نحو شایسته انجام دهد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 63162

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdchizn-.23nx-dftt2.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir