کد مطلب: 63162
 
اولین جلسه شورای آموزش پرورش میرجاوه برگزار شد
این جلسه به ریاست جمشیدزهی فرماندار شهرستان و اعضاے جلسه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۰
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زاهدنیوز»، در این جلسه داود براهویی مدیر آموزش‌وپرورش میرجاوه در خصوص عملکرد ماه‌های گذشته قبل از سال و نیز در خصوص برگزاری کنکور و امتحانات نهایی و موضوعاتی همچون دوره توانمندسازی اعضای شورای آموزش‌وپرورش و مسائل آموزش‌وپرورش شهرستان سخنان مبسوطی ارائه کردند.

وی در پایان افزود: روز و هفته معلم نزدیک است و این فرصت مناسبی برای تبیین و بازشناسی نقش کلیدی آموزش و تربیت در توسعه پایدار و برنامه‌ریزی در جهت احیای جایگاه شایسته و بایسته معلمین و فرهنگیان به‌عنوان باارزش‌ترین سرمایه اجتماعی کشور است.

 جایگاه آموزش‌وپرورش به‌عنوان عامل مهم در جهت پیشرفت و ترقی است
مهدی جمشیدزهی فرماندار و رئیس شورای آموزش‌وپرورش میرجاوه ضمن تبریک ایام مبارک ماه رمضان و قبولی طاعات و عبادات حاضرین در جلسه بیان کرد: جایگاه آموزش‌وپرورش در ساختار توسعه کشور، به‌عنوان عامل مهمی در جهت پیشرفت، ترقی، اجرا و تحقق برنامه‌های توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور است.

وی بر پیگیری جدی مصوبات این شورای تأکید و عنوان کرد: مصوبات شورای آموزش‌وپرورش بایستی به‌درستی توسط تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان اجرا شود.

رئیس شورای آموزش‌وپرورش میرجاوه اذعان کرد: آسیب‌شناسی در همه حوزه‌ها در راستای رشد و تعالی انجام می‌گیرد و با برنامه‌ریزی درست باید زمینه توسعه فضای آموزشی را در شهرستان فراهم کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: تلاش همه ما این است که آموزش‌وپرورش بتواند رسالت واقعی خود را به نحو شایسته انجام دهد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark