شیران دره پنج شیر مورد توجه مسئولین قرار گرفتند

15 آذر 1391 ساعت 11:26


زاهدانه:عباسعلی ارجمندی که با بازدیدهای سرزده خود مسئولان را غافلگیر کرده بود اینبار با بازدید از خیابان شریعتی شمالی (دره 5 شیر ) مردم این منطقه را همانند مسئولین غافلگیر کرد ،مردمی که  به بی توجهی و عدم حمایت از  سوی مسئولین نسبت به مشکلاتشان عادت کرده بودند و انتظار بازدید و توجه از سوی مسئولین را نداشتند .
به گزارش زاهدانه،خیابان شریعتی شمالی علی رغم تفکرات باطل برخی و ذهنیت های نامناسبی که در اذهان نقش بسته است جایگاه شیران و مردان مرد می باشد مردانی که در حساسترین لحظات یاور و تکیه گاه نظام  و انقلاب بودند .
منطقه شریعتی شمالی وکوچه غلامسرور در شمال شهر زاهدان قرار دارد از شرق به منطقه شیر آباد از غرب به گلزار شهدا و از جنوب نیز به مصلی قدس و خیابان امیرالمومنین مشرف است این منطقه که جمعیتی بالای بر ۲۰۰۰۰ هزار نفر را در برمی گیرد بصورت کامل شیعه نشین بوده و عمدتا محل خانواده های مستضعف و بی بضاعت بوده و متاسفانه منطقه ای با این حجم جمعیت فاقد هر گونه مکان آموزشی،تفریحی،ورزشی و درمانی می باشد و تنها مکان عمومی موجود در منطقه مسجد قدس می باشد که انتظار می رفته و می رود که مسئولین در ساختمان سازی و زیبا سازی آن به عنوان تنها مسجد بزرگترین منطقه شیعه نشین شهر کمک و یاری رساند تا بتوان به وسیله آن خلاء های موجود فرهنگی منطقه را که مورد هجمه شدید فعالیتهای ضد اخلاقی و فساد و مواد مخدر می باشد پر کرد.
این منطقه از ویژگی ها و استعدادهای بسیار بالقوه ای برخوردار است که متاسفانه به واسطه  عدم حمایت مسئولین  چهره محرومیت ومظلومیت همچنان بر رخسار آن نمایان می باشد و گویی قصد رخت بر بستن از این منطقه را ندارد .
برای توجه کردن به این منطقه تنها کافیست که مسئولین به لحظات سختی که استان ما با آن مواجه بود توجه کنند و ببینند دران شرایط که افراطیون در اندیشه  آسیب رساندن به نظام با به راه انداختن  اختلافات مذهبی بودند  مردم کدام مناطق به  حمایت از نظام و کشور برخواستند و جان خود را طبق اخلاص گذاشتند تا به نظام و کشور آسیب نرسد .
مسئولین محترم آیا این از خود گذشتگی  شایسته اندکی توجه  نیست ؟چگونه است که آسفالت خیابان دانشگاه درسال چندین بار روکش و تعمیر می شود اما آسفالت این مناطق  یکبار هم تعمیر نمی شود؟ چگونه است که تمام امکانات رفاهی و تفریحی برای مناطق جنوبی شهرستان  فراهم می شود و مناطق شمالی علی رغم  تلاشها و فداکاریهای  بی نظیرشان از این امکانات بی بهره می مانند ؟آیا تمام شهر زاهدان در خیابان دانشگاه خلاصه شده است و مردم مناطق دیگر شهروند این شهر نیستند ؟
با تمام این بحث ها بازدید فرماندار زاهدان از این منطقه  درخور تقدیر و تشکر می باشد چرا که حتی اگر این بازدید هیچ ثمره و نتیجه ای برای مردم این منطقه نداشته باشد حداقل روحیه امید را درمردم زنده کرد .


کد مطلب: 8072

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdci.yavct1aurbc2t.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir