۳
کد مطلب: 8072
 
شیران دره پنج شیر مورد توجه مسئولین قرار گرفتند
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۶
زاهدانه:عباسعلی ارجمندی که با بازدیدهای سرزده خود مسئولان را غافلگیر کرده بود اینبار با بازدید از خیابان شریعتی شمالی (دره 5 شیر ) مردم این منطقه را همانند مسئولین غافلگیر کرد ،مردمی که  به بی توجهی و عدم حمایت از  سوی مسئولین نسبت به مشکلاتشان عادت کرده بودند و انتظار بازدید و توجه از سوی مسئولین را نداشتند .

به گزارش زاهدانه،خیابان شریعتی شمالی علی رغم تفکرات باطل برخی و ذهنیت های نامناسبی که در اذهان نقش بسته است جایگاه شیران و مردان مرد می باشد مردانی که در حساسترین لحظات یاور و تکیه گاه نظام  و انقلاب بودند .

منطقه شریعتی شمالی وکوچه غلامسرور در شمال شهر زاهدان قرار دارد از شرق به منطقه شیر آباد از غرب به گلزار شهدا و از جنوب نیز به مصلی قدس و خیابان امیرالمومنین مشرف است این منطقه که جمعیتی بالای بر ۲۰۰۰۰ هزار نفر را در برمی گیرد بصورت کامل شیعه نشین بوده و عمدتا محل خانواده های مستضعف و بی بضاعت بوده و متاسفانه منطقه ای با این حجم جمعیت فاقد هر گونه مکان آموزشی،تفریحی،ورزشی و درمانی می باشد و تنها مکان عمومی موجود در منطقه مسجد قدس می باشد که انتظار می رفته و می رود که مسئولین در ساختمان سازی و زیبا سازی آن به عنوان تنها مسجد بزرگترین منطقه شیعه نشین شهر کمک و یاری رساند تا بتوان به وسیله آن خلاء های موجود فرهنگی منطقه را که مورد هجمه شدید فعالیتهای ضد اخلاقی و فساد و مواد مخدر می باشد پر کرد.

این منطقه از ویژگی ها و استعدادهای بسیار بالقوه ای برخوردار است که متاسفانه به واسطه  عدم حمایت مسئولین  چهره محرومیت ومظلومیت همچنان بر رخسار آن نمایان می باشد و گویی قصد رخت بر بستن از این منطقه را ندارد .

برای توجه کردن به این منطقه تنها کافیست که مسئولین به لحظات سختی که استان ما با آن مواجه بود توجه کنند و ببینند دران شرایط که افراطیون در اندیشه  آسیب رساندن به نظام با به راه انداختن  اختلافات مذهبی بودند  مردم کدام مناطق به  حمایت از نظام و کشور برخواستند و جان خود را طبق اخلاص گذاشتند تا به نظام و کشور آسیب نرسد .

مسئولین محترم آیا این از خود گذشتگی  شایسته اندکی توجه  نیست ؟چگونه است که آسفالت خیابان دانشگاه درسال چندین بار روکش و تعمیر می شود اما آسفالت این مناطق  یکبار هم تعمیر نمی شود؟ چگونه است که تمام امکانات رفاهی و تفریحی برای مناطق جنوبی شهرستان  فراهم می شود و مناطق شمالی علی رغم  تلاشها و فداکاریهای  بی نظیرشان از این امکانات بی بهره می مانند ؟آیا تمام شهر زاهدان در خیابان دانشگاه خلاصه شده است و مردم مناطق دیگر شهروند این شهر نیستند ؟

با تمام این بحث ها بازدید فرماندار زاهدان از این منطقه  درخور تقدیر و تشکر می باشد چرا که حتی اگر این بازدید هیچ ثمره و نتیجه ای برای مردم این منطقه نداشته باشد حداقل روحیه امید را درمردم زنده کرد .
Share/Save/Bookmark
 


 
حسین
با سلام و درود فراوان به شما دوستان عزیز انقلابی و ولایتمدار آفرین چقد رخوب اشاره کرده بودید احسنت بر شما (108)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۶ ۲۱:۵۶:۰۷
 
میلاد
شیر هم شیر بود گرچه به زنجیر بود .................نبرد بند قلاده شرف شیر ژیان
لعنت بر کسانی که به اسم وحدت اعتبار شیعه را زیر سئوال می برند. (109)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۹ ۱۳:۵۷:۴۲
 
hasan bazi
درود بر بجه های دره پنچ شیر شما باعث افتخار سیستانید. (110)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۹ ۱۳:۵۹:۳۸