مدرس حوزه علمیه اهل سنت زاهدان

عربستان و بسیاری از کشورهای اسلامی اقدامات تروریستی را محکوم نمی کنند

16 دی 1392 ساعت 13:36

مولوی غلامحسین محبی گفت : در دنیا بسیاری اقدامات تروریستی با نام اسلام صورت می گیرد که بسیاری از کشورهای اسلامی مانند عربستان این اقدامات را محکوم نمی کنند.


مولوی غلامحسین محبی در گفتگو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : در بسیاری از حوادث تروریستی کودکان ، پیر و جوان به قتل می رسند این مردم بی گناه هدف منافع دنیوی استکبار قرار گرفته اند.

وی گفت : بسیاری از این اقدامات تروریستی به صورت انتهاری می باشد و استکبار برای نشان دادن چهره ای تروریست و خشن از مسلمانان و اسلام از این به نفع خود استفاده می کند در حالی که قتل نفس در اسلام حرام است و هیچ یک از این افراد نمی توانند مسلمان باشند.

این عالم اهل سنت افزود : افراد و گروه های خود فروخته ی استکبار که دست به کشتار مردم در جهان اسلام می زنند فقط به دنبال منافع دنیوی هستند و اسلام حقیقی این اقدامات را کاملا محکوم می کند.

وی گفت : استکبار جهانی دشمن اسلام است و سعی می کنند که مسلمانان ضعیف تر شوند و با حمایت مالی و تامین سلاح این افراد و گروه ها قصد تضعیف اسلام و مسلمانان را دارد.

مولوی محبی گفت : استکبار با انجام اقدامات تروریستی قصد دارد چهره ای جدید از اسلام را در جهان معرفی کند و این در حالی است که خیلی از کشورهای اسلامی مانند عربستان این اقدامات را نه تنها محکوم نمی کنند بلکه پشتیبانی نیز می کنند .

وی اذعان داشت : استکبار می خواهد بر دنیا تسلط داشته باشد و برای رسیدن به این هدف دست به اقدامات تروریستی می زند و برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان دست به هر کاری می زند . مسلمانان با اتحاد و داشتن وحدت می توانند استکبار را در این هدف شوم ناکام کنند و تمام نقشه های آنها را خنثی کنند.

 مدرس حوزه علمیه اهل سنت زاهدان گفت: دشمن بسیار تلاش کرده تا در استان سیستان و بلوچستان بین شیعه و سنی تفرقه ایجاد کند و از آن به نفع خود بهره بگیرد اما وحدت میان مردم آنان را در هدفشان ناکام گذاشته است .

وی افزود : مردم این استان همه مسلمان هستند و این امر سبب ایجاد اتحاد و وحدت میان شیعه و سنی شده است بگونه ای که مانند برادر در کنار هم زندگی می کنند و تا کنون گروهک های شرور با تمام اقدامات تروریستی که در استان ما انجام داده اند نتوانسته اند این وحدت و برادری را از بین ببرند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 29279

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdci3rar.t1a3y2bcct.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir