کد مطلب: 29279
 
مدرس حوزه علمیه اهل سنت زاهدان
عربستان و بسیاری از کشورهای اسلامی اقدامات تروریستی را محکوم نمی کنند
مولوی غلامحسین محبی گفت : در دنیا بسیاری اقدامات تروریستی با نام اسلام صورت می گیرد که بسیاری از کشورهای اسلامی مانند عربستان این اقدامات را محکوم نمی کنند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۶
 
مولوی غلامحسین محبی در گفتگو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : در بسیاری از حوادث تروریستی کودکان ، پیر و جوان به قتل می رسند این مردم بی گناه هدف منافع دنیوی استکبار قرار گرفته اند.

وی گفت : بسیاری از این اقدامات تروریستی به صورت انتهاری می باشد و استکبار برای نشان دادن چهره ای تروریست و خشن از مسلمانان و اسلام از این به نفع خود استفاده می کند در حالی که قتل نفس در اسلام حرام است و هیچ یک از این افراد نمی توانند مسلمان باشند.

این عالم اهل سنت افزود : افراد و گروه های خود فروخته ی استکبار که دست به کشتار مردم در جهان اسلام می زنند فقط به دنبال منافع دنیوی هستند و اسلام حقیقی این اقدامات را کاملا محکوم می کند.

وی گفت : استکبار جهانی دشمن اسلام است و سعی می کنند که مسلمانان ضعیف تر شوند و با حمایت مالی و تامین سلاح این افراد و گروه ها قصد تضعیف اسلام و مسلمانان را دارد.

مولوی محبی گفت : استکبار با انجام اقدامات تروریستی قصد دارد چهره ای جدید از اسلام را در جهان معرفی کند و این در حالی است که خیلی از کشورهای اسلامی مانند عربستان این اقدامات را نه تنها محکوم نمی کنند بلکه پشتیبانی نیز می کنند .

وی اذعان داشت : استکبار می خواهد بر دنیا تسلط داشته باشد و برای رسیدن به این هدف دست به اقدامات تروریستی می زند و برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان دست به هر کاری می زند . مسلمانان با اتحاد و داشتن وحدت می توانند استکبار را در این هدف شوم ناکام کنند و تمام نقشه های آنها را خنثی کنند.

 مدرس حوزه علمیه اهل سنت زاهدان گفت: دشمن بسیار تلاش کرده تا در استان سیستان و بلوچستان بین شیعه و سنی تفرقه ایجاد کند و از آن به نفع خود بهره بگیرد اما وحدت میان مردم آنان را در هدفشان ناکام گذاشته است .

وی افزود : مردم این استان همه مسلمان هستند و این امر سبب ایجاد اتحاد و وحدت میان شیعه و سنی شده است بگونه ای که مانند برادر در کنار هم زندگی می کنند و تا کنون گروهک های شرور با تمام اقدامات تروریستی که در استان ما انجام داده اند نتوانسته اند این وحدت و برادری را از بین ببرند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark