مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان:

تاکنون اقتصاد مقاومتی اجرایی نشده است/ دولت از سرمایه گذاری داخلی حمایت کند

23 فروردين 1395 ساعت 13:08

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان گفت: چندین سال است که رهبر انقلاب ضرورت اقتصاد مقاومتی را به مسؤولان گوشزد کرده‌اند، اما متاسفانه این مهم تاکنون به مرحله اجرا نرسیده است.


به گزارش زاهدانه، حجت‌الاسلام عیسی بزمانی در نشست هم‌افزایی نیروهای جبهه فرهنگی که با موضوع اقتصاد مقاومتی که در زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: چندین سال است که رهبر انقلاب ضرورت اقتصاد مقاومتی را به مسؤولان گوشزد کرده‌اند، اما متاسفانه این مهم تاکنون به مرحله اجرا نرسیده است.
وی گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید مردم و مسؤولان همه با هم همدل و هم‌راستا حرکت کنند.
این مسئول اقناع افکار عمومی و فرهنگ‌سازی مناسب را از ضروریات اجرای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: برای اجرای اقتصاد مقاومتی، باید فرهنگ‌سازی مناسب صورت گیرد تا عموم مردم همسو شوند.
وی ادامه داد: در تحقق این عمل و فریضه باید جبهه فرهنگی و رسانه‌ها وارد عمل شوند و در این راستا با جدیت حرکت کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان با تاکید بر واژه اقتصاد مقاومتی گفت: علی‌رغم تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری، مساله اقتصاد مقاومتی نه در میان مسئولان اجرایی کشور و نه در میان آحاد مردم فرهنگ‌سازی نشده است که امیدواریم در سال جدید، به معنای واقعی کلمه به «اقدام و عمل» روی بیاوریم.
وی با بیان اینکه نباید همه مشکلات را متوجه مدیران دولت‌های گذشته بدانیم، گفت: همه باید خود را مسئول و موظف به تحقق این مطالبه و دغدغه مقام معظم رهبری بدانیم و از زیر بار مسؤولیت شانه خالی نکنیم.
حجت‌الاسلام بزمانی خاطر نشان کرد: دولت باید از سرمایه‌داران برای سرمایه‌گذاری در داخل کشور حمایت کند.
وی افزود: روحانیان و مبلغان دینی می‌توانند در جلسات و موقعیت‌های مختلف، مضرات اسراف و مصرف‌گرایی و نظر اسلام در این باره را برای مردم بیان کنند تا عادت‌های غلط و مضر از جامعه اسلامی ریشه‌کن شود.
این مسئول در پایان تاکید کرد: مبلغان دینی و روحانیون تا آنجایی که می‌توانند باید مردم را به استفاده از تولیدات داخلی تشویق کنند تا اقتصاد کشورمان رونق بیشتری بگیرد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 49763

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcipya5.t1a3q2bcct.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir