کد مطلب: 49763
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان:
تاکنون اقتصاد مقاومتی اجرایی نشده است/ دولت از سرمایه گذاری داخلی حمایت کند
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان گفت: چندین سال است که رهبر انقلاب ضرورت اقتصاد مقاومتی را به مسؤولان گوشزد کرده‌اند، اما متاسفانه این مهم تاکنون به مرحله اجرا نرسیده است.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۸
 
به گزارش زاهدانه، حجت‌الاسلام عیسی بزمانی در نشست هم‌افزایی نیروهای جبهه فرهنگی که با موضوع اقتصاد مقاومتی که در زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: چندین سال است که رهبر انقلاب ضرورت اقتصاد مقاومتی را به مسؤولان گوشزد کرده‌اند، اما متاسفانه این مهم تاکنون به مرحله اجرا نرسیده است.
وی گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید مردم و مسؤولان همه با هم همدل و هم‌راستا حرکت کنند.
این مسئول اقناع افکار عمومی و فرهنگ‌سازی مناسب را از ضروریات اجرای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: برای اجرای اقتصاد مقاومتی، باید فرهنگ‌سازی مناسب صورت گیرد تا عموم مردم همسو شوند.
وی ادامه داد: در تحقق این عمل و فریضه باید جبهه فرهنگی و رسانه‌ها وارد عمل شوند و در این راستا با جدیت حرکت کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان با تاکید بر واژه اقتصاد مقاومتی گفت: علی‌رغم تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری، مساله اقتصاد مقاومتی نه در میان مسئولان اجرایی کشور و نه در میان آحاد مردم فرهنگ‌سازی نشده است که امیدواریم در سال جدید، به معنای واقعی کلمه به «اقدام و عمل» روی بیاوریم.
وی با بیان اینکه نباید همه مشکلات را متوجه مدیران دولت‌های گذشته بدانیم، گفت: همه باید خود را مسئول و موظف به تحقق این مطالبه و دغدغه مقام معظم رهبری بدانیم و از زیر بار مسؤولیت شانه خالی نکنیم.
حجت‌الاسلام بزمانی خاطر نشان کرد: دولت باید از سرمایه‌داران برای سرمایه‌گذاری در داخل کشور حمایت کند.
وی افزود: روحانیان و مبلغان دینی می‌توانند در جلسات و موقعیت‌های مختلف، مضرات اسراف و مصرف‌گرایی و نظر اسلام در این باره را برای مردم بیان کنند تا عادت‌های غلط و مضر از جامعه اسلامی ریشه‌کن شود.
این مسئول در پایان تاکید کرد: مبلغان دینی و روحانیون تا آنجایی که می‌توانند باید مردم را به استفاده از تولیدات داخلی تشویق کنند تا اقتصاد کشورمان رونق بیشتری بگیرد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark