فرماندار زاهدان؛

انقلاب اسلامی معجزه ای به دست امام برای امیدبخشی مستضعفان بود

13 بهمن 1395 ساعت 12:02

فرماندار زاهدان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست معجزه گر مردی از جنس نور، به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.


به گزارش زاهدانه، مجتبی خانجانی صبح امروز در مراسم جشن انقلاب که در هنرستان فنی دخترانه نمونه دولتی كوثر برگزار شد با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب اظهار داشت: تاثیر سریع انقلاب اسلامی در منطقه و بر آشفتن شعله خشم مردم مسلمان و غیرمسلمان در بسیاری از کشورهای تحت سلطه استعمار، گواه روشنی بر این مدعاست؛ زیرا در کمتر مقطعی از تاریخ، شاهد پیروزی و تاثیرگذاری قاطع جنبشی صرفا مردمی بوده ایم.


وی در جمع دانش آموزان ضمن تبریک میلاد حضرت زینب و فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست معجزه گر مردی از جنس نور، به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

فرماندار زاهدان ادامه داد: اکنون که در مقطع خاصی از تاریخ تحولات جهان و هم چنین، درموقعیت حساس و سرنوشت سازی از دوران انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم، مسئولیت ما ایجاب می کند تا واقعیت ها، ریشه ها و آثار گوناگون انقلاب را در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بشناسیم تا بتوانیم با برنامه ریزی حساب شده ارکان انقلاب را تثبیت کنیم.


گفتنی است در پایان این مراسم از دانش آموزان برتر جشنواره غذایی تجلیل شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 54137

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcjavei.uqextzsffu.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir