انتشار قرآن مجید جیبی به خط استاد فضائلی و ترجمه استاد آیتی

22 تير 1393 ساعت 3:58

انتشارات سروش همزمان با میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) و ماه مبارک رمضان، مصحف شریف " قرآن مجید" قطع جیبی را به خط زیبای مرحوم استاد حبیب الله فضائلی با ترجمه مرحوم استاد عبدالمحمد آیتی منتشر کرد.


به گزارش زاهدانه  به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش؛ قرآن مجید بزرگترین و ارزشمندترین کتب مقدس مسلمانان جهان محسوب می شود که همواره مسیر درست و حق را به تمام انسان ها نشان می دهد.
 
این مصحف شریف توسط مرحوم حجت الاسلام و المسلمین استاد حبیب الله فضائلی یکی از برجسته ترین خوشنویسان معاصر به خط زیبای نسخ ایرانی به  رشته تحریر درآمده و نخستین قرآن منتشر شده در جمهوری اسلامی ایران است که ترجمه روان و زیبای مرحوم استاد عبد المحمد آیتی نیز برای علاقمندان کلام وحی، همواره مورد استقبال و توجه بوده است.

انتشارات سروش پیش از این قرآن مجید را در سه قطع رحلی نفیس، وزیری و جیبی منتشر کرده که نسخه جیبی این مصحف شریف باتوجه به درخواست علاقمندان تجدید چاپ و همزمان با ماه پربرکت رمضان و ولادت باسعادت کریم اهل بیت(ع) حضرت امام حسن مجتبی(ع) به عموم علاقمندان عرضه نموده است.
 
این مصحف شریف در 616 صفحه از سوی انتشارات سروش منتشر و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.
 
علاقمندان می توانند برای تهیه این مصحف شریف به صورت تک جلدی و کلی به فروشگاه مطهری سروش به نشانی خیابان مطهری، نرسیده به خیابان مفتح، جنب ساختمان سروش، تلفن ۸۸۳۱۰۶۱۰-۰۲۱ و یا به فروشگاه مرکزی سروش (ترنجستان سروش) به نشانی خیابان انقلاب، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، فروشگاه ترنجستان سروش، تلفن ۶۶۴۹۳۶۲۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.
 
همچنین این مصحف شریف در نمایشگاه علوم قرآنی در مصلای تهران قابل تهیه است.

سایت انتشارات سروش به نشانی: http://soroushpublishingco.ir  نیز آماده دریافت نظرات و پیشنهادات در این باره و همچنین تهیه آنلاین این مصحف شریف  است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 35336

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcjmtet.uqeitzsffu.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir