معاون هماهنگ ‌کننده نیروی زمینی سپاه:

امنیت با اسلحه به وجود نمی آید/ وجود آمادگی در سپاه برای کمک به دولت در محرومیت زدایی

22 آذر 1397 ساعت 8:47

معاون هماهنگ ‌کننده نیروی زمینی سپاه گفت: سپاه پاسداران نگاه جامعی به موضوع امنیت دارد، امنیت با اسلحه به وجود نمی آید.


به گزارش زاهدنیوز، سردار سرتیپ پاسدار علی ‌اکبر پورجمشیدیان در برنامه فرمول یک که با اجرای علی ضیاء در محل مجتمع تفریحی لادیز زاهدان برگزار شد، افزود: سپاه پاسداران نگاه جامعی به موضوع امنیت دارد، امنیت با اسلحه به وجود نمی آید اگر به دنبال امنیت پایدار هستیم باید بدانیم که با اشتغالزایی، رفع محرومیت، بهبود بهداشت و سلامت مردم و غیره این مهم را می توانیم بدست آوریم.
وی ادامه داد: امنیتی که امروز در این منطقه حاکم بوده و با تمام وجود لمس می شود حاصل تلاش و مجاهدت چندین ساله است، روزهایی را قبل از سال 90 در این استان داشتیم که برای ایجاد امنیت در زاهدان پیشنهاد کندن خندق و زدن دیوار می دادند اما امروز با حضور نیروی زمینی سپاه و به برکت خون شهدا و همچنین دلیرمردان بومی که امنیت را به دست گرفتند شاهد برقراری امنیتی پایدار در منطقه هستیم و ناامنی های که گاها رخ می دهد در خود مرز است.
وی اضافه کرد: وقتی ناامنی در برخی از نقاط مرزی وجود دارد، باید انسداد مرز اتفاق افتد، این روال در کشورهای دیگر هم انجام می شود بر این اساس مرز سیستان و بلوچستان هم به لحاظ حساسیت هایی که دارد بخش هایی از آن مسدود شده و مردم هم باید بپذیرند که نمی توان مرز را آزاد و باز گذاشت تا هر ترددی در مرز صورت گیرد این ترددها باید کنترل و نظارت شود.
وی تاکید کرد: طرح ها و برنامه هایی برای استفاده از ظرفیت های مرز در سیستان و بلوچستان وجود دارد تا از آن به روشی درست و مناسب استفاده کرد و در این راستا مسئولان کشوری و استانی هم باید حساسیت بیشتری داشته باشند.
معاون هماهنگ ‌کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به حضور 10هزار نیروی شیعه و سنی در تامین امنیت مرزهای سیستان و بلوچستان، خاطر نشان کرد: سپاه آمادگی لازم برای کمک به دولت و سایر نهادها و دستگاه ها در جهت رفع محرومیت زدایی و مشکلات مردم گام را دارا می باشد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 56694

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcjxmei.uqemhzsffu.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir