به همت گروه جهادی شهید تهرانی مقدم سپاه زاهدان انجام شد؛

اهدای 150 هزار عدد ماسک و 35 کپسول اکسیژن به بیماران کرونایی در زاهدان

16 تير 1400 ساعت 13:09

حسین بدیع روشن از اهدای 150 هزار عدد ماسک و 35 کپسول اکسیژن به بیماران کرونایی به همت گروه جهادی شهید تهرانی مقدم ناحیه مقاومت سپاه زاهدان خبر داد.


سرهنگ پاسدار حسین بدیع روشن جانشین ناحیه مقامت بسیج سپاه زاهدان در گفت و گو با زاهدنیوز، بیان کرد: با شیوع کرونا و بحران افزایش بیماری در سیستان و بلوچستان و شهرستان زاهدان تمام بسیجیان و گروه های جهادی این ناحیه مقاومت باری دیگر وارد میدان کمک به بیماران کرونایی و مقابله با این ویروس منحوس شدند و امروز ۳۵ کپسول اکسیژن و ۲۰۰ سبد معیشتی توسط گروه جهادی شهید تهرانی مقدم ناحیه ویژه مقاومت سپاه زاهدان تهیه شد تا بین بیماران کرونایی توزیع شود.

وی افزود: همچنین ۱۵۰ هزار عدد ماسک سه لایه، ۳۵ مانومتر، ۳۵ ماسک اكسیژن، ۵۰۰ عدد مایع ضد عفونی بزرگ و هزار مایع ضدعفونی کوچک توسط این گروه جهادی تهیه شد تا در اختیار بیماران کرونایی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان این ناحیه مقاومت تعداد چهار هزار پرس غذای گرم را با رعایت پروتکل های بهداشتی طبخ و بین خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع خواهند کرد.

بدیع روشن تاکید کرد: همه مردم و خیران و دستگاه های اجرایی مختلف در این شرایط بحرانی باید دست به دست هم دهند و برای ریشه کنی این ویروس و کمک به بیماران کرونایی وارد میدان شوند تا بتوانیم از این شرایط عبور کنیم و بسیج و سپاه نیز با تمام توان در کنار مردم خواهند بود.

وی اذعان کرد: سپاه ناحیه زاهدان با هدف تسریع در روند واکسیناسیون همشهریان در راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون با بسیج جامعه پزشکی مشارکت دارد و  سه مرکز شامل موقعیت "سردار شهید لطیفی" واقع در خیابان بعثت سوله صالحین حوزه ثارالله ، مرکز "شهیده ترکان" واقع در خیابان امیرکبیر تقاطع بلوار ثارالله و مرکز "شهید بخته ای" واقع در خیابان امداد برای این منظور راه اندازی شده است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 60040

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcjyyem.uqeyxzsffu.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir