کد مطلب: 60040
 
به همت گروه جهادی شهید تهرانی مقدم سپاه زاهدان انجام شد؛
اهدای 150 هزار عدد ماسک و 35 کپسول اکسیژن به بیماران کرونایی در زاهدان
حسین بدیع روشن از اهدای 150 هزار عدد ماسک و 35 کپسول اکسیژن به بیماران کرونایی به همت گروه جهادی شهید تهرانی مقدم ناحیه مقاومت سپاه زاهدان خبر داد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۹
 
سرهنگ پاسدار حسین بدیع روشن جانشین ناحیه مقامت بسیج سپاه زاهدان در گفت و گو با زاهدنیوز، بیان کرد: با شیوع کرونا و بحران افزایش بیماری در سیستان و بلوچستان و شهرستان زاهدان تمام بسیجیان و گروه های جهادی این ناحیه مقاومت باری دیگر وارد میدان کمک به بیماران کرونایی و مقابله با این ویروس منحوس شدند و امروز ۳۵ کپسول اکسیژن و ۲۰۰ سبد معیشتی توسط گروه جهادی شهید تهرانی مقدم ناحیه ویژه مقاومت سپاه زاهدان تهیه شد تا بین بیماران کرونایی توزیع شود.

وی افزود: همچنین ۱۵۰ هزار عدد ماسک سه لایه، ۳۵ مانومتر، ۳۵ ماسک اكسیژن، ۵۰۰ عدد مایع ضد عفونی بزرگ و هزار مایع ضدعفونی کوچک توسط این گروه جهادی تهیه شد تا در اختیار بیماران کرونایی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان این ناحیه مقاومت تعداد چهار هزار پرس غذای گرم را با رعایت پروتکل های بهداشتی طبخ و بین خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع خواهند کرد.

بدیع روشن تاکید کرد: همه مردم و خیران و دستگاه های اجرایی مختلف در این شرایط بحرانی باید دست به دست هم دهند و برای ریشه کنی این ویروس و کمک به بیماران کرونایی وارد میدان شوند تا بتوانیم از این شرایط عبور کنیم و بسیج و سپاه نیز با تمام توان در کنار مردم خواهند بود.

وی اذعان کرد: سپاه ناحیه زاهدان با هدف تسریع در روند واکسیناسیون همشهریان در راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون با بسیج جامعه پزشکی مشارکت دارد و  سه مرکز شامل موقعیت "سردار شهید لطیفی" واقع در خیابان بعثت سوله صالحین حوزه ثارالله ، مرکز "شهیده ترکان" واقع در خیابان امیرکبیر تقاطع بلوار ثارالله و مرکز "شهید بخته ای" واقع در خیابان امداد برای این منظور راه اندازی شده است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark