طوسی به عنوان عضو شورای امور ایرانیان خارج از کشور منصوب شد

24 شهريور 1393 ساعت 21:50

در حکمی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، حمیدرضا طوسی به عنوان عضو "شورای امور ایرانیان خارج از کشور" منصوب شد.


به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، طی حکمی  از سوی حامدعلی مبارکی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، حمیدرضا طوسی به عنوان عضو "شورای امور ایرانیان خارج از کشور"  منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: با اتکال به خداوند متعال و تشریک مساعی با سایر اعضا، اهداف سازمان را با توجه به فرامین مقام معظم رهبری در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی محقق سازید.

انتهای پیام/


کد مطلب: 37952

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcf01dm.w6detagiiw.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir