کد مطلب: 37952
 
طوسی به عنوان عضو شورای امور ایرانیان خارج از کشور منصوب شد
در حکمی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، حمیدرضا طوسی به عنوان عضو "شورای امور ایرانیان خارج از کشور" منصوب شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۰
طوسی به عنوان عضو شورای امور ایرانیان خارج از کشور منصوب شد
 
به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، طی حکمی  از سوی حامدعلی مبارکی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، حمیدرضا طوسی به عنوان عضو "شورای امور ایرانیان خارج از کشور"  منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: با اتکال به خداوند متعال و تشریک مساعی با سایر اعضا، اهداف سازمان را با توجه به فرامین مقام معظم رهبری در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی محقق سازید.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark