کد مطلب: 63221
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان:
اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیئت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیئت مذهبی زاهدان در اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۴۷
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی جهان‌شاهی در گفتگو با خبرنگار «زاهدنیوز» بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیئت مذهبی زاهدان گرامیداشت زنده‌یاد (محمد سلمان اکبری) در اردیبهشت‌ماه جاری در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فراخوان این دوره از مسابقات از دو ماه قبل داده شده و بر اساس آخرین جمع‌بندی صورت‌گرفته، تاکنون ۱۶ تیم از هیئت مذهبی زاهدان برای شرکت در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایجاد شور و نشاط و سلامتی در بین فعالان هیئتی را از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات بیان و اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته رقابت تیم‌ها از هفتم تا هفدهم اردیبهشت‌ماه جاری در سالن‌های تعیین شده از ساعت هفت تا نه شب با حضور داور لیگ برتر کشور انجام خواهد شد.

وی در پایان افزود: در پایان این دوره از مسابقات به چهار تیم منتخب، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد از عموم مردم برای حضور، مشاهده و تشویق تیم‌ها در این مسابقات دعوت به عمل می‌آید در حین برگزاری مسابقات، برنامه‌های فرهنگی خوبی برای اجرا در نظر گرفته شده است.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark