کد مطلب: 37503
 
بزرگترین بوستان شهرستان زاهدان افتتاح شد
شهردار زاهدان گفت: مرحله نخست بزرگترین بوستان شهر زاهدان با عنوان ˈسرداران شهید دولت با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، اعضای شورای شهر و شماری از مدیران استان افتتاح شد.
تاریخ انتشار : شنبه ۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۰
 
به گزارش زاهدانه ، سید ˈمسلم سیدالحسینیˈ اظهار داشت : این بوستان با هفت هکتار مساحت و 18 میلیارد ریال اعتبار از محل در آمدهای شهرداری برای استفاده شهروندان ساخته شده است.

وی افزود:این بوستان شامل امکاناتی از جمله ساختمان رستوران، دو سرویس بهداشتی، آمفی تئاتر روباز، کمپینگ مسافر، آب نما به وسعت 650 متر مربع، زمین های اسکیت و بازی کودکان به وسعت شش هزار و 500 متر و فضای سبز است.

وی بیان کرد: 15 هزار متر کف پوش، هشت هزار متر جدول گذاری و پنج هزار و 100 متر آسفالت بیشترین حجم عملیات های انجام شده در بوستان سرداران شهید است.

وی گفت: عملیات ساخت این بوستان از اواخر سال 89 از محل درآمدهای شهرداری زاهدان آغاز شد.

سیدالحسینی افزود: تلاش داریم ساخت مراحل بعدی این بوستان تا دهه فجر امسال به اتمام برسد.

 

 

  انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark