کد مطلب: 54218
 
در دیدار فرمانده سپاه عاشورا با خانواده شهدای ساکن در باغ معروف مطرح شد؛
روایت یک خواهرشهید از دیدار با رهبر انقلاب
فرمانده سپاه عاشورا اظهار داشت: خانواده شهدا علی رغم مشکلات متعدد بازهم نسبت به انقلاب و ولایت اظهار محبت کرده و سختی ها را با جان و دل قبول کرده اند.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۵۵
 

به گزارش زاهدانه به نقل از زیتون، سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورا به همراه امیر ظهیر مالکی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 21حمزه به دیدار پنج تن از خانواده شهدای ساکن در باغ معروف رفته و از آنها تجلیل به عمل آوردند.

سردار کریمیان در این دیدار با بیان تبریک بمناسبت سالگرد دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: به تعبیر رهبری معظم انقلاب، شهدا مظهر اقتدار ایران اسلامی هستند؛ ما این عزت را بی تعارف مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم.

فرمانده سپاه عاشورا اظهار داشت: دنیای امروز دنیای آشفته بازاری است؛ در این دنیا حفظ مبانی و ارزش ها بسیار سخت است. عده ای میخواهند یاد و نام شهدا فراموش شود اما وظیفه ما تجلیل از خانواده شهدا و ادامه راه آنهاست.

سردار کریمیان خاطرنشان کرد: خانواده شهدا علی رغم مشکلات متعدد همچنان نسبت به انقلاب و ولایت اظهار محبت کرده و سختی ها را با جان و دل قبول کرده اند. قطعا خداوند پناهگاه شما بوده و جزای خیرتان را خواهد پرداخت.

وی در پایان گفت: خانواده شهدا گنجینه انقلاب هستند و این جلسات نهیب و مجلس یادآوری برای امثال ماست که هیچگاه از راه شهدا منحرف نشویم؛ به اندازه کافی در کشور رئیس وجود دارد، افتخار ما اینست که خدمتگذار باشیم.

در ادامه امیر ظهیرمالکی با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس همان سربازان در گهواره ی امام(ره) در سال 42 بودند، اظهار داشت:  اگر حماسه شهدا و صبر خانواده آنان نبود، حقیقتا انقلاب اسلامی و امنیت کشور با آسیب جدی مواجه می شد.

در پایان دیدار خانواده شهیدان( رسولی، دهقان، رنجکش و سلمانی) به ابراز محبت و بیان نکته نظرات خود پرداختند. خواهر شهید رسولی بیان کرد: شهید بزرگوار بهنگام دنیا آمدن، مادر خود را از دست داد و در یک سالگی هم پدرش به رحمت خدا رفت و بنده برایش هم مادر بودم هم خواهر.

وی افزود: خداوند توفیق داد به دیدار رهبر معظم انقلاب رفتیم و در محضرشان گفتم، آقا! برادرم یتیم شهید شد. آقا فرمودند: این چه حرفی است؟ مادر مهربانی مثل شما را داشت. شما هم خواهر بودی هم مادر.

خواهر شهید رسولی بیان کرد: به لطف خدا، برادران پاسدار نقطه امید اهالی باغ معروف هستند و اگر سپاه نبود اهالی باغ معروف و خانواده شهدا از یاد ها رفته بودند؛ اگر روزی لازم باشد برای اسلام و امنیت کشورم خود در جبهه های حق علیه باطل شرکت خواهم کرد.


Share/Save/Bookmark