کد مطلب: 20037
 
این نوع خوراکی خطر مرگ و میر را افزایش می دهد!
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۲۵
زاهدانه: مصرف این نوع خوراکی افراد زیر 55 سال را تحدید به مرگ می کند.



بر اساس این مطالعه که نتایج آن در نشریه «مایو کلینیک پروسیدینگز» Mayo Clinic Proceedings منتشر شده است، خطر مرگ و میر در افرادی که در هفته 28 فنجان یا در روز چهار فنجان قهوه مصرف می کنند به میزان 21 درصد افزایش می یابد.
به گزارش خبرگزاری شین‌هوا از واشنگتن، این مطالعه نشان داده است که خطر مرگ و میر در افراد زیر 55 سالی که زیاد قهوه مصرف می کنند به مراتب بیشتر است.


در این مطالعه، پژوهشگران دانشگاه کارولینای جنوبی به بررسی وضعیت مصرف قهوه در 43 هزار نفر از افراد بین 20 تا 87 سال در فاصله سال های 1971 تا 2002 پرداختند.
یکی از پژوهشگرانی که در تدوین گزارش نهایی این پژوهش شرکت داشته است می گوید: «کسانی که زیاد قهوه مصرف می کنند باید مراقب باشند،‌ زیرا این مطالعه نشان داده است که بالا رفتن میزان مصرف قهوه،‌ به ویژه در افراد زیر 55 سال،‌ خطر مرگ و میر را افزایش می دهد.»
از مدت ها قبل نگرانی هایی درباره زیان های مصرف زیاد قهوه برای سلامت انسان مطرح شده بود.

انتهای پیام/

 

 
Share/Save/Bookmark