کد مطلب: 43310
 
توجه ویژه ای به سلامت و امور مردم در دولت تدبیر و امید وجود دارد
دکتر هاشمی با بیان این که رییس جمهوری در اجرای طرح تحول سلامت و بیمه همگانی مصمم است، گفت: می توانیم آقای دکتر روحانی را رییس جمهور سلامت محور بنامیم و توجه ویژه ای به سلامت و امور مردم در دولت تدبیر و امید وجود دارد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۷
توجه ویژه ای به سلامت و امور مردم در دولت تدبیر و امید وجود دارد
 
به گزارش زاهدانه به نقل از وبدا، دکتر هاشمی در جشن بیمه همگانی که با حضور رییس جمهوری در سالن اجلاس سران برگزار شد، افزود: خوشحالیم که توجه ویژه ای به سلامت و امور مردم در دولت تدبیر و امید وجود دارد و خوشحالیم که امروز جشن بیمه شدن مردم ایران را در این دولت برگزار می کنیم.
 
وی ادامه داد: طرح تحول سلامت آغازی برای دسترسی همه ایرانیان و ایجاد عدالت در حوزه سلامت است که امیدواریم با شدت و جدیت بیشتری تعقیب شود.
 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: بدیهی است که طرح تحول سلامت بدون داشتن بیمه های سلامت موفق نیستند و امیدواریم شاهد حضور بیمه های موفق هم در پایه و هم در امر سلامت باشیم تا مردم را همراهی کنند.
 
وی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خاطر همراهی در اجرای طرح تحول سلامت تشکر کرد و افزود: امیدواریم در ادامه مسیر از همراهی همه عزیزان بهره مند باشیم و این بیمه است که می تواند مشکلات درمان و سلامت را حل و فصل کند.
 
 
 
 
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark