۵
کد مطلب: 34254
 
زمین چمن 70 ميليارد ريالی بدون استفاده در زاهدان
كار ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری زاهدان در دهکده المپیک با زیر بنای 32000 مترمربع از مهرماه 1380 آغاز شد و در نهايت با صرف اعتباري بالغ بر 70 ميليارد ريال در اواخر سال 86 به پايان رسيد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۱
 
زمین چمن دهکده ورزشی زاهدان
به گزارش زاهدانه ،در تاریخ 30 فرورردین 87 زمین چمن مصنوعی ورزشگاه 15 هزار نفری دهکده ورزشی زاهدان با حضور محمد علي آبادي، معاون رئيس جمهور وقت و رئيس سازمان تربيت بدني افتتاح شد و در آن مراسم قول هایی برای پیشرفت فوتبتال استان داده شده که هیچ یک محقق نشد.

تنها استفاده این زمین چمن برگزاری ماهیانه چندین مسابقه فوتبال استانی می باشد.

زمین چمن دهکده ورزشی زاهدان

همچنین زمین چمنی که  در اختیار هیات هاکی استان قرار دارد و بعنوان زمین چمن اختصاصی جهت تمرینات هیات هاکی استان از آن استفاده می شود  متاسفانه به علت عدم مدیریت صحیح از آن استفاده نمی شود.

تنها استفاده ای که از این چمن می شود این است که در ماه چندین جشنواره پرواز بادبادکها در آن برگزار می گردد که این امر سبب از بین رفتن چمن شده است و خسارات زیادی به چمن ورزشگاه وارد نموده است.

جشنواره پرواز بادبادکها در زاهدان

زمین چمن دهکده ورزشی زاهدان
خیلی از استانهای کشور آرزوی داشتن چنین زمینی را دارند اما متاسفانه ما با داشتن این زمین تا کنون هیچ بهره برداری مفیدی از آن نداشته ایم و تا کنون هیچ گونه رقابتهای کشوری در سطح دوستانه یا جام در آن برگزار نشده است.

آیا این درست است با توجه به هزینه ای کلان برای ساخت این زمین چمن فقط برای برگزاری پرواز بادبادکها از آن استفاده شود ؟

استان ما دارای استعدادهای ورزشی بسیاری می باشد که بعلت کمبود فضاهای ورزشی و امکانات نمی توانند رشد کنند و این وظیفه مسئولین می باشد که با محیا نمودن امکانات این فضا را در اختیار ورزشکاران قرار دهند تا بتوانند در سطح کشوری و بین المللی نام استان را مطرح کنند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark
 
 


 
ورزشکار
این زمین چمن بیشتر حکم تزییتی دارد و همیشه در آن قفل است و اجازه هیچ تمرینی در آن نمی دهند. مشخص نیست مسئولین می خوانند با این زمین چمن چکار کنند. (1296)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۳-۲۷ ۱۱:۵۸:۲۶
 
مسئول
اقای شاهوزهی اجازه بده تیم ها در این زمین تمرین کنند بخدا حیف است. (1297)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۳-۲۷ ۱۱:۵۹:۲۱
 
علی
واقعا قصد شما از ساخت این ورزشگاه چی بوده است . یه تیم والیبال استان در لیگ برتر بود که با عدم حمایت شما حذف شد و بعد از این زمین هم نمی زارید ورزشکاران استفاده کنند واقعا با ورزش استان دارید چکار می کنید.... (1298)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۳-۲۷ ۱۹:۰۴:۴۹
 
حسین
پرواز بادبادکها مگه بده . همه دور هم جمع می شن و شادن (1300)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۰۸:۰۴:۵۸
 
نازنین
بانوان ما با داشتن این همه زمین تمرین همیشه برای تمرین رشته های فوتبال و کریکت با مشکل روبرو هستیم و این زمین ها در اختیار ما قرار نمیگیرد.
امیدوارم یک فکری هم برای تمرین بانوان شود. (1302)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۲۳:۱۲:۱۲