کد مطلب: 33638
 
سردار غلامرضا باغبانی
نقش امام خمینی(ره) در فتح خرمشهر برجسته بود
یکی از فرماندهان عملیات بیت المقدس گفت : یقینا نقش امام خمینی در این پیروزی بی بدیل و برجسته بود ما به عنوان فرمانده دوران دفاع مقدس از امام یاد میکنیم در ظاهر شاید امام در جبهه جنگ حضور نداشت اما احساس مسئولیت همه رزمندگان این بود که امام در کنارشان حضور دارد.
تاریخ انتشار : شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۳
 
سردار غلامرضا باغبانی
سردار غلامرضا باغبانی ضمن تبریک سالروز پیروزی عملیات غرور آفرین بیت المقدس و فتح و آزادی سازی خرمشهر به همه ملت و بخصوص هموطنان هم استانی خود به خبرنگار زاهدانه گفت : درود می فروستیم بر روح پر فتوح شهدا بویژه 6000 شهیدعملیات بیت المقدس و آرزوی سلامتی برای 25000 مجروح این عملیات دارم.

وی گفت : رهبر کبیر انقلاب در این پیروزی نقش بسزایی داشت، مطالب و راه کارهایی که امام (ره ) می فرمودند سرلوحه همه رزمندگان بود و انگیزه و روحیه بالایی به رزمندگان می داد . امام به رزمندگان عملیات بیت المقدس فرمودند : "شما بایستید ما ایستاده ایم" . این جمله کلی معنا و مفهوم دارد .

سردار باغبانی افزود : عملیات بیت المقدس مهمترین و شیرین ترین عملیات 8 سال دفاع مقدس بود زیرا پاره تن و قسمتی از خاک ایران که بیش از 20 ماه در اختیار دشمن بود پس گرفته شد .

وی گفت : مردم ما باید با تعصی از الگوهایی که رزمندگان ما ایجاد کردند و با تعصی از فرامین امام و رهبری رسالت عظیم خود را ادامه دهیم تا بتوانیم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج ) برسانیم .

سردار باغبانی با بیان اینکه در زمان عملیات بیت المقدس من افتخار این را داشتم تا یکی از فرماندهان این عملیات باشم بیان داشت : من به همراه جمع کثیری از رزمندگان در این عملیات بزرگ حضور داشتیم و خداوند خواست تا ما هم سهم کوچکی از این عملیات بزرگ داشتیم .

وی در پایان افزود : کلیه این عملیات تا رسیدن به خرمشهر و آزاد سازی خونین شهر برای من خاطره است و هیچوقت فراموش نمیشود که مهمترین آن امداد های غیبی و لطف خداوند بود که سبب شد در دل دشمن رعب و وحشت ایجاد شود که این سلاح فراتر از سلاح های مادی و بشری بود .

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark