کد مطلب: 34907
 
کاهش روزانه 500 هزار سفر درون‌شهری به واسطه دفاتر پیشخوان دولت
رئیس کانون دفاتر پیشخوان دولت گفت: روزانه بیش از 500 هزار سفر درون‌شهری به واسطه ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان دولت صرفه‌جویی می‌شود.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۲۵
کاهش روزانه 500 هزار سفر درون‌شهری به واسطه دفاتر پیشخوان دولت
 
به گزارش زاهدانه ، علی فلاح شنبه شب در مراسم گرامیداشت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و اجرای فاز نخست هوشمندسازی شهر قم که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد با اشاره به فعالیت 16 هزار دفتر پیشخوان در سراسر کشور اظهار کرد: این دفاتر عاملی برای اشتغالزایی برای 70 هزار نفر از جمله در روستا‌ها شده‌ است.

وی با بیان اینکه در آخرین جلسه کاربری دفاتر پیشخوان دولت، عنوان شد که این دفاتر اقدامی بسیار خوب از سوی دولت دهم بوده که دولت یازدهم با جدیت آن را دنبال خواهد کرد، افزود: نمونه این دفاتر در دیگر کشورها مورد مطالعه قرار گرفته تا در ایران به بهترین نحو به ارائه خدمات بپردازیم.

رئیس کانون دفاتر پیشخوان دولت سراسر کشور با بیان اینکه خدمات گسترده‌ای از طریق دفاتر پیشخوان در اختیار مردم قرار گرفته، گفت: تولید بنزین در ایران لیتری بیش از 3 هزار تومان برای دولت تمام می‌شود، تعامل دفاتر پیشخوان با شهرداری‌ها موجب می‌شود روزانه بیش از 500 هزار سفر درون‌شهری به واسطه ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان صرفه‌جویی شود که این امر به نوبه خود در کاهش مصرف بنزین تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: 12 میلیون تراکنش انجام شده توسط دفاتر پیشخوان معادل صرفه‌جویی روزانه یک میلیون لیتری بنزین در کشور است که نگاهی به همین آمار، گویای تاثیر گسترده‌ای است که دفاتر پیشخوان ذر صرفه‌جویی در سرمایه ملی و ارتقای وضعیت سلامت اجتماعی دارد.

فلاح با تاکید بر گشوده شدن باب خدمت‌رسانی بیشتر از سوی شهرداری‌ها به مردم از طریق دفاتر پیشخوان دولت، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با حمایت و مساعدت شهردار قم، مدیریت شهری، شورای شهر و مسئولان استان قم، زمینه کاهش ترددهای بی‌مورد را در شهر حضرت فاطمه معصومه (س) فراهم کنیم.

انتهای پیام/

 

Share/Save/Bookmark