کد مطلب: 40351
 
برگزاری شب شعر امام سجاد(ع) در زاهدان
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: شب شعر امام سجاد(ع) در زاهدان برگزار می شود.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۲
برگزاری شب شعر امام سجاد(ع) در زاهدان
 

به گزارش زاهدانه ،حجت الاسلام هادی جعفری راد مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت:  شب شعر امام سجاد(ع) به منظور تشویق و ترغیب جوانان به ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری پیرامون شعر خوانی در اوصاف سیره ائمه معصومین برگزار می شود.

 

وی افزود: در این محفل 20 نفر از شاعران برتر استانی شعر خوانی خواهند کرد که در پایان به نفرات برگزیده به رسم یاد بود هدایای داده می شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان خاطرنشان کرد: قرار است حجت الاسلام عباس دانشی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این محفل شعر و ادب سخنرانی کند.

 

جعفری راد گفت: شب شعر امام سجاد(ع) با حضور مدیران اجرایی و مسئولین کانون های فرهنگی و هنری شهرستان زاهدان در حسینیه شهدا امروز ساعت 19 برگزار می شود.

 

وی افزود: حضور فعال و موثر شاعران کانون های فرهنگی و هنری با هر سبک شعری موجبات شناخت بهتر سیره و زندگی و مقام والای امام سجاد(ع) را فراهم می کند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان بیان داشت: ترویج و توجه به زوایای مختلف سیره امام سجاد(ع) از دیدگاه اصحاب فکر، اندیشه و قلم در قالب شعر، شناسایی و معرفی شاعران جوان و نوجوان کانون های فرهنگی مساجد و تجلیل از شاعران که با گویش های محلی نسبت به سرودن اشعار و ترویج فضایل امام سجاد(ع) و فرهنگ بومی گام بر می دارند از جمله اهداف برگزاری این شب شعر است.

 

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark