کد مطلب: 38977
 
نمره فرماندهی ناجا به پلیس 17.5 است
معاون هماهنگ کننده ستاد فرماندهی ناجا گفت:‌ میانگین نمره کشوری که فرماندهی ناجا به مأموران پلیس می‌دهد 17.5 است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۲۱
نمره فرماندهی ناجا به پلیس 17.5 است
 
به گزارش زاهدانه ، سردار منصور تشکری معاون هماهنگ کننده ستاد فرماندهی ناجا گفت: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در طول سال‌های گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه استقرار امنیت و بالا بردن شاخص‌های امنیتی انجام داده است.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه آمار و ارقام نشان می‌دهد که در عموم شاخص‌ها هم چون وقوع جرم کاهش داشته‌ایم و این در حالی است که قدرت کشف جرائم توسط مأمورین پلیس نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است.

وی با اشاره به فراوانی در بخش سرقت‌های خرد بیان داشت: عوامل دیگری در افزایش این سرقت‌ها دخیل است که نیازمند تلاش مضاعف پلیس برای کاهش آن‌ها است البته وظیفه پلیس برخورد است اما برخی عوامل در ارتقا و افزایش سرقت‌ها مؤثر است.

سردار تشکری تشکیل قرارگاه سرقت، فعالیت مؤثر حوزه 110 و یگان موتوری که مشخصا به بحث فوریت‌های پلیسی اختصاص داده شده است را از عواملی برشمرد که هم مدت زمان حضور در سر صحنه را کاهش داده است و هم رسیدگی ها را ارتقا بخشیده است.

معاون هماهنگ کننده ستاد فرماندهی ناجا همچنین اظهار داشت: تماس‌های مردمی،طرح شکایت و انتقادات و تقدیر و تشکری که از طریق این تماس‌ها به دست ما می‌رسد نشانگر این است که رضایت مردم افزایش یافته است البته طبیعتا انتظار مردم بیش از این است و ما تلاش می‌کنیم آن چه را که در وسع و توان ما است را  پای کار بیاوریم.

تشکری در خصوص فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تأکید کرد: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درسطح کشور از جایگاه بسیار برجسته‌ای برخوردار است و حجم، تنوع و پیچیدگی مأموریت‌ها در سطح تهران شرایط خاص خود را دارد و به همان نسبت مأموران نیروی انتظامی تهران بزرگ تلاش‌های خوبی کرده‌اند و موفقیت‌های بزرگی به دست آورده‌اند.
 
معاون هماهنگ کننده ستاد فرماندهی ناجا نمره میانگین کشوری که سردار احمدی مقدم فرمانده ناجا به مأموران پلیس ناجا داده است را 17.5عنوان کرد و خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط و وضعیت فکرمی‌کنیم بتوانیم نمره 18 را به فاتب بدهیم.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark