کد مطلب: 28285
 
فردا صبح در حسینیه سیستانی‌ها
همایش سه ساله‌های حسینی در زاهدان برگزار می‌شود
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: همایش سه ساله‌های حسینی صبح جمعه بمنظور ترویج فرهنگ عاشورایی در شهرستان زاهدان برگزارمی شود.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۳

حجت الاسلام عیسی بزمانی در گفتگو با زاهدانه اظهار داشت: همایش سه ساله های حسینی همزمان با 15 آذر مصادف با سوم ماه صفر در حسینیه سیستانی‌های شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.

وی گفت: این مراسم به همراه ایراد سخنرانی و مداحی و با حضور خانواده های زاهدانی و دوستداران اهل بیت  از ساعت 8 تا 11 صبح در حسینیه سیستانی‌های شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.
وی افزود: این همایش در وصف شهادت حضرت رقیه(س) و گرامیداشت یاد و خاطره آن دختر سه ساله امام حسین(ع) و همچنین آشنایی کودکان با مصیبت‌های بی‌بی ‌رقیه و رشادت ایشان در خرابه شام انجام می‌شود.

وی ترویج فرهنگ عاشورایی را هدف اصلی از برگزاری این همایش دانست و افزود: حضرت رقیه(س) به عنوان فرزند سه ساله امام حسین(ع) جلوه‌ای از شکوه حماسه عاشورا است که برای آزادگان جهان دارای پیام‌هایی بزرگ است.

بزمانی با بیان اینکه  دشمنان به دنبال قطع کردن پیام واقعه عاشورا به نسل جوان است ادامه داد: دشمنان اسلام  از ابتدای شهادت امام حسین(ع) توطئه‌ها و نقشه‌های فراوانی را برای از یاد بردن ایشان و هدفشان به کار گرفته اند که تاکنون عشق و ارادت مردم به اهل بیت همه این توطئه ها را خنثی کرده است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark