کد مطلب: 60351
 
خواب راحت را با این برنامه های موبایل تجربه کنید
خواب نقش مهمی در ارتقاء سلامت بدن ایفا می کند و بنابراین کم خوابی منجر به مشکلات زیادی می شود که مهمترین آنها چاقی و فشار خون بالا است.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۰۲
 
به گزارش زاهدنیوز به نقل از خبرنی؛ دلایل کم خوابی ناشی از فشارهای کاری روزانه است که فرد در محل کار یا خانه در معرض آن قرار دارد، بنابراین بسیاری از افرادی که از کم خوابی رنج می برند همیشه به دنبال راهی برای داشتن خواب راحت هستند.

با توجه به پیشرفت فناوری، برنامه های کاربردی زیادی تولید شده که می تواند به کاربران در داشتن آرامش و خواب بهتر کمک کند که در این خبر به آنها پرداخته شده است

برنامه Sleep Cycle

تصویر برنامه Sleep Cycle

این برنامه دارای کتابخانه ای از داستان های صوتی است که می تواند به محض خواب پخش شود تا به کاربر کمک کند سریع تر بخوابد. برنامه Sleep Cycle، نکات خواب و نحوه تأثیر خواب بر محرک ها، ورزش یا خوردن را نشان می دهد. این برنامه همچنین یک زنگ هشدار قابل تنظیم ارائه می دهد که می توان با ایجاد صداهای دقیق انتخاب شده، کاربر را از خواب بیدار کند.

این برنامه به صورت رایگان برای کاربران iPhone و iPad در App Store و برای کاربران دستگاه های اندرویدی در Google Play در دسترس است.

برنامه White noise

برنامه White noise

این برنامه بیش از 40 فایل صوتی را برای انتخاب ارائه می دهد  که صداهای طبیعی هستند و سر و صدای ناخواسته را پنهان می کنند. این صداها شامل صداهای مختلف مانند جاروبرقی یا سشوار برای رفع استرس، آرامش و خواب سریع است. برنامه White noise یک ویرایشگر ویژه برای ایجاد کلیپ های صوتی جدید ایجاد و به کاربر کمک می کند بهتر بخوابد و استراحت کند. این برنامه از پس زمینه های صوتی پشتیبانی می کند.

این برنامه به صورت رایگان برای کاربران iPhone و iPad در App Store و برای کاربران دستگاه های اندرویدی در Google Play در دسترس است.

برنامه Headspace

برنامه Headspace

این برنامه مهم ترین و گسترده ترین برنامه این حوزه در نظر گرفته می شود و جایگزین مناسبی برای مربی یوگا و مدیتیشن است، زیرا برنامه را می توان یک فرد مجازی در نظر گرفت. این برنامه دارای یک بخش کامل است که به کاربر کمک می کند تا بهتر استراحت کند یا بخوابد.

این برنامه شامل برخی تمرینات است که به آرامش و رهایی از اضطراب ، تسکین استرس ، بهبود تنفس و تمرکز کمک می کند. برنامه Headspace یک دوره رایگان تمرینات مدیتیشن برای یادگیری اصول مدیتیشن و آرامش را نیز در خودش دارد.

این برنامه نیز به صورت رایگان برای کاربران iPhone و iPad در App Store و برای کاربران دستگاه های اندرویدی در Google Play در دسترس است.

.

Share/Save/Bookmark