کد مطلب: 43082
 
حرف دلی با صاحب الزمان (عج)
آخر مگر قرار است نیایی؟ یا تا کی می خواهی در غیبت بمانی؟
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۴۹
حرف دلی با صاحب الزمان (عج)
 
 به گزارش زاهدانه ،گندم پرس نوشت : آخر مگر قرار است نیایی؟ یا تا کی می خواهی در غیبت بمانی؟

دارم نا امید می شوم آقا باید زودتر بیایی .

گویند نا امیدی کفر است ولی دارم نا امید می شوم آقا تا کی می خواهی در غیبت بمانی؟

اگر صبرم زیاد است اما عمرم تمام می شود آقا زودتر باید بیایی. اگر در بیداری نیایی کاش در خوابم بیایی. کاش وقت نماز یا زمان راز و نیاز یک نگاهی به من بیاندازی.

کاش لااقل می خواندی، گر چه نا قابلیم، ولی آقا ما هم آرزو به دل داریم، فکر کردیم ما هم پیش تو آبرو داریم. فردا روز آمدن است آقا باید زودتر بیایی.

بایدی در کار نیست، اما وقت، وقت آمدن است آقا باید زودتر بیایی.

جمعه ها دلگیرند، قلبها بهانه می گیرند تا کی می خواهی در غیبت بمانی؟ زمان و زمین به هم ریخته است آقا زودتر باید بیایی.

سلام می دهیم به هم ولی دل خوشی ز هم نداریم . دنیا خراب می شود آقا ز بیدادی، بیا که دلم پر ز غصه و غم است، آرزو دارم نمیرم مگر اینکه لحظه ای تو را بینم، آخر تا کی می خواهی نیایی؟

کاش می آمدی، که ظلم و جور فغان می کند در این دنیا، زمان زمان آمدن است، باید زودتر بیایی. چهره ها چهره های نورانی است اما دلمان عجیب عصیانی است. حرفها چه حرفهای عرفانی است آقا، ولی هیچ عملی در کار نیست، نمازمان نماز ریایی است آقا برای خدا نیست، باید زودتر بیایی. همه ما حق هستیم و باطلی در کار نیست!!!،

دنیا دنیای خرابی است، همه در کنار هم هستیم ولی هیچ کس با هیچ کس نیست. غیبتت زیاد شده است آقا و صبر ما کم است آقا. می شود به فکر ما باشی یا که در کنار ما باشی زندگی کمی سخت است علتش همان صبر است هیچ رحمی بر دل هیچ کس نیست هیچ راهی جز ظهورت نیست. حال وقت آمدن است آقا.
بر زمین هم نگاهی کن ، وقت آن است که بر زمین آیی، آخر تا کی می خواهی فقط نظاره گر باشی. ظلم و جور این دنیا در نهایت است، سردار. پا بر زمین بگذار، چشم ها را بکن بیدار.
Share/Save/Bookmark