کد مطلب: 44720
 
انفجار مهیب در منزل مسکونی/ 5 کشته و مصدوم برجای گذشت
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه مرگبار انفجار گاز در منزل مسکونی و کشته و مصدوم شدن 5 تن خبر داد.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۷
انفجار مهیب در منزل مسکونی/ 5 کشته و مصدوم برجای گذشت
 
به گزارش زاهدانه ، جلال ملکی با اشاره به حادثه مرگبار انفجار گاز در منزل مسکونی و کشته و مصدوم شدن 5 تن اظهار کرد: در ساعت 23:27 دقیقه شب گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از حادثه انفجار در یک منزل مسکونی مطلع شدند و بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی عازم محل حادثه در خیابان پیروزی شدند.

وی ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان دو طبقه قدیمی بود که هر دو واحد 50 متری در پی انفجار کاملا شعله ور و 5 تن از ساکنان منزل در داخل ساختمان محبوس بودند.

ملکی افزود: آتش نشانان در لحظات اولیه یک مرد سی ساله و یک خانم پنجاه ساله را که به شدت دچار سوختگی شده بودند، خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند و گروه دیگر آتش نشانان یک خانم 50 ساله و یک دختر 13 ساله و یک پسر ده ساله را از محل حادثه خارج کردند که متاسفانه در پی انفجار این سه تن جان خود را از دست داده بودند.

به گفته‌ی این مقام در مسئول آتش نشانی علت این انفجار، نشت گاز از وسایل گاز سوز بوده است و آتش نشانان در ساعت 13 دقیقه بامداد پس از اطفای حریق و ایمن سازی محل، عملیات را به پایان بردند.

انتهای پیام/

 

Share/Save/Bookmark