کد مطلب: 40996
 
تجمع 11 هزار نفری بسیجیان شهرستان زاهدان در 5 آذر
فرمانده مقاوت بسیج ناحیه زاهدان گفت : تعداد 11400 بسیجی از تمامی اقشار در اجتماع بزرگ بسیجیان زاهدان حضور داشتند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۹
 
محسن اکبری
سرهنگ محسن اکبری ضمن تبریک هفته بسیج و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : صبح 5 آذر همزمان با کل کشور تجمع بزرگ بسیجیان با حضور نماینده ولی فقیه در استان ، فرمانده سپاه سلمان استان ، خانواده معظم شهدا ، جمعی ازمسئولین استان و جمع کثیری از بسیجیان در مصلی قدس زاهدان برگزار شد .

وی گفت : در 5 آذر 1358 فرمانی مقدس از سوی رهبر کبیر انقلاب صادر شد که راهبرد دفاعی انقلاب اسلامی بر مبنای آن شکل گرفت و اگر این آینده نگری رهبر بزرگ نبود با توجه به خطرات و توطئه هایی که کشور ما با آن روبرو بود مشخص نبود سرنوشت کشور ما چگونه می شد .

اکبری از آمادگی گردان های امام حسین ، گردان های بیت المقدس ، نمونه ای از گردان های پایگاه محور عاشورا ، گردان های کوثر و گردان های الزهرا و  اقشار مختلف بسیج و حلقه های سرگروه های بسیج اهم از برادران و خواهران ، شیعه و سنی در این اجتماع عظیم خبر داد.

وی امر به معروف ، جهاد فرهنگی، خدمات رسانی و محرومیت زدایی در مناطق محروم و نیز اشتغال زایی، تربیت بدنی و آمادگی جسمانی را از عرصه های فعالیت بسیج در مبارزه با جنگ نرم بیان کرد و افزود : دشمن اکنون ازطریق جنگ نرم می خواهد به داخل کشور نفوذ کند و بسیجیان با بصیرتی که دارند در مقابل این تهاجم صف آرایی کرده اند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark