کد مطلب: 43633
 
دل نوشته پسر شهید شهرکی به وزیر آموزش و پرورش
در آستانه افتتاحیه هفتمین نشست مجلس دانش آموزی، محسن شهرکی اصیل پسر شهید عیسی شهرکی اصیل با زبان ساده و شیرین خود نامه ای به علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش قرائت کرد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۵
دل نوشته پسر شهید شهرکی به وزیر آموزش و پرورش
 
به گزارش زاهد انه ،وبلاگ دانش اموزان برتر نوشت : در آستانه افتتاحیه هفتمین نشست مجلس دانش آموزی، محسن شهرکی اصیل پسر شهید عیسی شهرکی اصیل با زبان ساده و شیرین خود نامه ای به علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش قرائت کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

سلام علیکم وزیر محترم آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران

من محسن شهرکی اصیل پسر معلم شهید دلسوز عیسی شهرکی اصیل هستم آمده ام تا پیام شهادت پدر دلسوز مهربان و دوست داشتنی خودم را خدمت شما وزیر محترم و مهربان عرض می کنم همچنین پیام شهادت پدرم را به ساحت مقدس آقا امام زمان عرض کنم و به او بگویم من افتخار می کنم پسر شهید هستم و منتظر می مانم تا آقایم بیاید و به من کمک کند تا خون پدرم را از دشمنان اسلام که با نامردی بدن نازنین پدرم را تیرباران کرده اند بگیرم. من خیلی دوست دارم از یاران امام زمان باشم.

آقای وزیر چرا آن نامردان پدرم را تیرباران کرده اند او که دوست داشت به دانش آموزان درس بیاموزد و بیشتر عمر خود را در این راه سپری کرد چرا باید با پدر من اینجوری رفتار کنند تا قلب من به درد بیاید و دلم بسوزد تا آخر عمر من دوست دارم فقط یک بار دیگر پدرم بیاید و دست برسر من با مهربانی بکشد.آیا شما می توانید این کار را برای من انجام دهید؟!

محسن پسر شهید فراموش نشده عیسی شهرکی اصیل
Share/Save/Bookmark