کد مطلب: 31592
 
هیئت مدیره جدید شهرک صنعتی زاهدان معرفی شدند
جلسه مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره جدید شهرک صنعتی زاهدان با حضور اکثریت اعضاء و مدیر عامل این شهرک برگزار و اساسنامه جدید این مجمع به تصویب رسید.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۴
هیئت مدیره جدید شهرک صنعتی زاهدان معرفی شدند
 
به گزارش زاهدانه ، ظهر امروز جلسه مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره جدید شهرک صنعتی زاهدان در محل تالار اجتماعات این شهرک با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد و هیئت مدیره جدید و بازرسان این مجمع با اکثریت آراء انتخاب و معرفی شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان هدف از تشکیل این جلسه را درچارچوب اصل 44 قانون اساسی و تکلیف مجلس شورای اسلامی در خصوص واگذاری امور شهرک های صنعتی به شرکت های خدماتی متشکل از واحد های تولیدی همان شهرک عنوان کرد.

محمد یعقوبی بیان داشت: واگذاری این شهرک صنعتی به شرکت خدماتی با برگزاری فراخوان بین صنعتگران مستقر دراین شهرک صنعتی و با برگزاری انتخابات انجام می شود.

وی اضافه کرد: در این راستا امور عمومی شهرک صنعتی از جمله اداره شهرک و نگهداری از فضای سبز، تاسیسات، تنظیف، بهداشت و نگهبانی از این پس به شرکت خدماتی واگذار و شرکت شهرک های صنعتی از جنبه حاکمیتی و سیاست گذاری بر روند کاری شرکت خدماتی نظارت خواهد داشت.

در پایان این جلسه با برگزاری انتخابات و با حضور اعضای مجمع و صنعتگران و مدیران واحد های تولیدی و صنعتی زاهدان آقایان علی میر حسینی، کاشانی، کاشمری، امیدوار و تیموری به عنوان اعضای اصلی هیت مدیره و اقایان امینی و جواهری به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

در این انتخابات همچنین پایان و خدایی نیز به ترتیب به عنوان بازرس اصلی و علی البدل انتخاب و معرفی شدند.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark