کد مطلب: 56625
 
به مناسبت ششمین روز از هفته بسیج؛
8پروژه محرومیت زدایی در زاهدان به بهره برداری رسید
به مناسبت هفته بسیج سازندگی 8پروژه محرومیت زدایی در زاهدان افتتاح شد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۱
 
به گزارش زاهدنیوز، مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در حاشیه افتتاح و بهره برداری از 8پروژه محرومیت زدایی که با حضور فرمانده سپاه سلمان استان و مدیران ارشد شهرستانی و استانی در مناطق حاشیه نشین زاهدان برگزار شد، گفت: این پروژه ها با اعتبارات بسیج سازندگی و مشارکت خیرین احداث و به بهره برداری رسیده است.
سرهنگ علی اکبر جعفری در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز، افزود: محرومیت زدایی یکی از اهداف مهمی است که در اجرای اینگونه پروژه ها دنبال می شود.
وی تصریح کرد: با اجرای پروژه های مختلف سپاه به دور از هرگونه تبعیضی آحاد مردم شیعه و سنی استان از خدمات ویژه محرومیت زدایی بهره مند می شوند.
وی اعتبار پروژه های افتتاح و به بهره برداری رسیده امروز را بیش از 3میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: پروژه ها افتتاح شده شامل یک مدرسه 4 کلاسه، آشپزخانه ومسجد، زمین ورزشی مسجد حضرت ابوالفضل(ع)،افتتاح یک پایگاه بسیج، خانه محروم وغیره می باشد.
وی تصریح کرد: خدمات اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی همچنان با قوت تا رفع کامل چهره محرومیت در سیستان و بلوچستان ادامه دارد و در این مسیر نیازمند مشارکت خیرین و دستگاه های اجرایی می باشیم.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark