کد مطلب: 45381
 
شهردار زاهدان:پیشرفت جامعه مرهون تلاش کارگران سخت کوش ومتعهد به مسائل روز دنیا است.
شهردار زاهدان گفت:کارگران سهم بسزایی در توسعه‌ی کشور در تمامی زمینه‌ها دارند لذا اگر بخواهیم ایران را بر فراز قله‌ها‌ی پیشرفت و توسعه در سطح جهانی ببینیم باید از وجود کارگرانی متعهد و آشنا به علوم مختلف در اجرای امور استفاده کنیم .
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۳
شهردار زاهدان:پیشرفت جامعه مرهون تلاش کارگران سخت کوش ومتعهد به مسائل روز دنیا است.
 
به گزارش خبرنگار زاهدانه ،سیدالحسینی شهردار زاهدان ضمن تبریک فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر از تلاشهای این قشر زحمتکش و بی ادعا تقدیر کرد و گفت: کارگران یکی از اقشار مهم در هر جامعه محسوب می‌شوند و با توجه به اقدامات ارزشمندی که انجام می‌دهند باید بیشتر مورد توجه و تقدیر قرار گیرند.
سیدالحسینی پیشرفت هر جامعه را مرهون تلاش کارگران سخت کوش، متعهد و آشنا به مسائل روز دانست و گفت: کارگران سهم بسزایی در توسعه‌ی کشور در تمامی زمینه‌ها دارند لذا اگر بخواهیم ایران را بر فراز قله‌ها‌ی پیشرفت و توسعه در سطح جهانی ببینیم باید از وجود کارگرانی متعهد و آشنا به علوم مختلف در اجرای امور استفاده کنیم .
وی در ادامه به جایگاه کارگران در دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: در اسلام سعی و تلاش کارگران مقدس شمرده شده و کار و کوشش آنها حکم عبادت دارد و طبق آنچه که از روایات به ما رسیده است حتی پیامبر گرامی اسلام(ص) دست کارگران را می‌بوسید و این نشان از ارزشمندی و قداست کار و مقام کارگر دارد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در هر کشوری که مردم آن در زمینه‌ی کار و تلاش، کوشش بیشتری می‌کنند به طور قطع و یقین دستیابی به افق‌های مطلوب و توسعه‌ی بیشتر برای آنها آسان‌تر خواهد بود و ما امیدواریم مسئولین ذیربط موضوع برآورده شدن نیازهای به حق این قشر تاثیرگذار و رفع مشکلات حوزه‌ی کاری آنها را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark