کد مطلب: 62931
 
مدیرکل تبلیغات و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان:
امسال در زاهدان ۲۰ مسجد پذیرای معتکفان هستند
مدیرکل تبلیغات و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: باتوجه‌به اهمیت هرچه باشکوه‌تر مراسم اعتکاف ۲۰ مسجد در سطح شهر زاهدان برای برگزاری این مراسم در نظر گرفته شده است.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۱
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی جهانشاهی در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: باتوجه‌به فرارسیدن ایام اعتکاف جلسه جمع‌بندی و هماهنگی اعتکاف با حضور فعلان مساجد سطح شهر زاهدان در مسجد الزهرا (س) برگزار شد.

 وی ادامه داد: باتوجه‌به اهمیت هرچه باشکوه‌تر مراسم اعتکاف ۲۰ مسجد در سطح شهر زاهدان برای برگزاری این مراسم در نظر گرفته شده است.

 مدیرکل تبلیغات و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: در این جلسه فعالان مساجد پیرامون مسائل و مشکلات مربوط به مساجد گفتگو کردند و تصمیمات لازم برای برطرف‌شدن این موارد عنوان شد.

 وی افزود: به جهت برگزاری هر چه‌بهتر اعتکاف صحبت‌های توجیهی انجام شد تا به نحو احسن اعتکاف سال جاری اجرا شود.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین تشریح کرد: اعتکاف سنت بسیار مهم و ارزشمندی است که امید داریم حضور افراد در اعتکاف باعث شود عیار معنوی در جامعه ارتقا پیدا کند.

 وی اظهار کرد: از همه جوانان، دختران و پسران برای شرکت در این مراسم معنوی دعوت به عمل می‌آوریم تا این اتفاق مهم دینی و معنوی به بهترین شکل خود اتفاق افتاد.

 مدیرکل تبلیغات و ارشاد اسلامی استان در پایان گفت: متقاضیان گرامی می‌توانند با ارسال عدد پنج به سامانه ۹۰۰۰۸۵۲۳ یا مراجعه به سامانه etekafsb.com ثبت خود را انجام دهند.

 انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark