کد مطلب: 28579
 
به مناسبت هفته پژوهش
دومین نمایشگاه پژوهش و مهارت در زاهدان افتتاح شد
همزمان با فرا رسیدن هفته پژوهش و فناوری نمایشگاهی با همین عنوان با مشارکت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و دانشگاه علمی و کاربردی برای عموم علاقمندان و پژوهشگران در زاهدان برگزار شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۷
به گزارش زاهدانه ، این نمایشگاه که از روز دوشنبه با حضور مراکز علمی و کاربردی و تعداد  5 مرکزآموزش فنی و حرفه ای کار خود را در مرکز تخصصی شماره 2 فنی و حرفه ای زاهدان آغاز کرد به مدت 3 روز پذیرای بازدید کنندگان و علاقمندان به دستاورد های پژوهشی و مهارتی است.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان در حاشیه این نمایشگاه در گفتگو با مهر هدف از برپایی این نمایشگاه را شناسایی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری موجود در مراکز مهارتی،  شناسایی و شکوفایی استعدادهای موجود در استان و ایجاد پیوند و توسعه همکاری بین دانشگاه و صنعت عنوان کرد.

محمد خلیقی بیان کرد: امکانات پیشرفته و تخصصی موجود در مراکز و کارگاه های فنی و حرفه ای  نقش قابل توجهی در تامین  کمبود تکنولوژی در کارگاه ها و آزمایشگاه های مراکز عالی دارد و به عنوان مکمل مهارت آموزی برای دانش آموختگان دانشگاه ها محسوب می شود.

وی ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه همزمان با هفته پژوهش فرصت مغتنمی برای ادارات و نهاد های اجرایی است تا با بازدید از توانمندی های ارایه شده  کمبود ها و نیاز های مورد نیاز خود را  با بهره گیری از امکانات  تخصصی این اداره کل در قالب آموزش نیروی انسانی  تامین کنند.

وی با اشاره به بازدید دانشجویان، مدیران مراکز علمی و کابردی و سایر مسئولان دستگاه های اجرایی انتخاب و تقدیر از غرفه برتر را  به عنوان  برنامه های جنبی در این نمایشگاه نام برد.

در این نمایشگاه 3 روزه دستاوردهای پژو هشی دانشگاه های علمی و کاربردی در قالب جزوات، مقالات آموزشی و پژوهشی، بروشور ،کتاب و نمودار و همچنین آخرین تکنولوژی های مورد استفاده در خصوص آموزش های مهارتی در بخش های الکترونیک، عمران و ساختمان ،تاسیسات حرارتی و برودتی  و کشاورزی در معرض بازدید عموم علاقمندان قرار گرفته است.
انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark
مرجع : مهر