کد مطلب: 31195
 
نمایشگاه بهاره در زاهدان گشایش می‌یابد
معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار زاهدان گفت: با هدف تامین تمامی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، نمایشگاه بهاره در زاهدان گشایش می‌یابد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۱۲
نمایشگاه بهاره
 
نمایشگاه بهاره
به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی فرمانداری زاهدان، عبدالرحمان شهنوازی در جلسه ستاد تنظیم بازار که در محل فرمانداری زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه بهاره شهرستان زاهدان از 14 تا 24 اسفندماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های این شهرستان دایر خواهد بود و تمهیداتی اندیشیده شده تا تمامی اقلام و کالاهای اساسی شهروندان در آن عرضه شود.

وی افزود: در این نمایشگاه که همه ساله در ایام نوروز برای رفاه حال همشهریان و نظارت بر قیمت‌ها و کیفیت عرضه محصولات مورد احتیاج مردم زاهدان برگزار می‌شود، 25 غرفه به صورت تخصصی برای تامین و عرضه کالاهای اساسی قرار داده خواهد شد تا در این زمینه نیاز مردم مرتفع شود.

معاون فرماندار زاهدان بیان کرد: اقلامی از جمله مرغ، گوشت یخ زده، گوشت قرمز، تخم مرغ و غیره به قیمت دولتی و روغن به قیمت آزاد و غیر دولتی در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

شهنوازی در مورد عرضه و تامین میوه در ایام نوروز شهر زاهدان گفت: در حال حاضر بیش از 250 تن سیب آماده عرضه در ایام نوروز است و قرار است 250 تن پرتقال نیز از استان‌های شمالی کشور به این شهرستان حمل شود تا مردم برای تامین میوه در این ایام مشکلی نداشته باشند.

وی از طرح ویژه نظارت نوروزی در زاهدان خبر داد و افزود: اجرای طرحی به عنوان نظارت نوروزی در دو بخش نظارت بر عرضه کالا و خدمات در دستور کار دستگاه‌های اجرایی مربوطه با همکاری ویژه بازرسان و کارشناسان سازمان تعزیرات حکومتی این شهرستان قرار گرفت که از 15 اسفندماه امسال تا 15 فروردین ماه سال آینده اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark