کد مطلب: 59142
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میرجاوه خبر داد؛
میرجاوه در وضعیت هشدار کرونایی قرار گرفت/تعطیلی دو هفته ای کلیه مقاطع تحصیلی
مصطفی احمدی مقدم گفت: وضعیت شیوع ویروس کرونا و تعدد موارد مثبت بیماری در سطح شهرستان میرجاوه، این شهرستان را در وضعیت هشدار قرار داد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۴
 
به گزارش زاهدنیوز،مصطفی احمدی مقدم مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میرجاوه بیان کرد: وضعیت شیوع ویروس کرونا و تعدد موارد مثبت بیماری در سطح شهرستان میرجاوه، متاسفانه این شهرستان را در وضعیت هشدار قرار داده و در همین راستا کارگروهی در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

وی افزود:از عموم مردم شریف میرجاوه خواهشمندیم جهت حفظ سلامتی خود و خانواده هایشان دستورالعمل های ابلاغ شده را اجرا کنند، طبق مصوبات فرمانداری میرجاوه، کلیه مدارس شهرستان در تمامی مقاطع به مدت دو هفته تعطیل می باشند.


وی خاطرنشان کرد: برگزاری نمازهای جمعه و هر گونه تجمع به مدت دو هفته در سطح شهرستان ممنوع می باشد و از هر گونه رفت و آمد به شهرستان های همجوار تا اطلاع ثانوی خودداری شود.

احمدی مقدم تاکید کرد: کلیه اصناف غیر ضروری تعطیل و بقیه اصناف تنها تا ساعت ۱۸ اجازه فعالیت دارند و کلیه اماکن ورزشی و باشگاه ها تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشند .


وی ادامه داد: برگزاری کلیه مراسمات عروسی و عزاداری تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد و استفاده از ماسک در کلیه مکان های عمومی الزامی است و از مردم عزیز خواهشمندیم از تردد بدون ماسک در امکان عمومی جدا خودداری کرده و به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark