کد مطلب: 44626
 
یکی از نعمتهای بزرگ انقلاب اسلامی وحدت است / راهپیمایی 22 بهمن وحدت و همبستگی ملت ایران را نشان می دهد
امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت : حفظ وحدت مهمترین عامل تداوم انقلاب اسلامی است و حضور در راهپیمایی 22 بهمن وحدت و همبستگی ملت ایران را نشان خواهد داد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۱
 
مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی
مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : همه اقشار ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند و با پیروزی انقلاب اسلامی سنگر دشمنان یا همان شیطان در ایران شکسته شد.

وی گفت : این پیروزی برای دشمنان ایران بعلت اینکه منافع خود را در این کشور از دست دادند خوشایند نبود و دشمنان در صدد ایجاد تفرقه بین مسلمانان شدند.

امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت : تمام ملتهایی که در برابر دشمن شکست خورده اند بعلت نداشتنن وحدت و همدلی بوده است و یکی از عوامل مهم تداوم انقلاب اسلامی وحدت و همبستگی بین تمام قومیتها و مذاهب بوده است .

وی به ناامنیهای اخیر استان اشاره کرد و افزود : برخی گروهگ ها با ایجاد ناامنی در منطقه قصد ایجاد تفرقه میان مردم را دارند که این از اهداف دشمنان اسلام است و مردم باید در برابر این اقدامات آگاه باشند و وحدت خود را حفظ کنند.

مولوی عبدالحمید با دعوت مردم جهت حضور در راهپیمایی 22 بهمن بیان داشت : انسجام و وحدت مردم در راهپیمایی 22 بهمن ترس بر دل دشمنان ایجاد می کند و این انسجام و وحدت مردم همبستگی ملت ایران و حمایت از انقلاب و نظام اسلامی را نشان خواهد داد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark