کد مطلب: 30261
 
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان:
جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی در معادلات جهانی دارد
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در شرایط کنونی نقش تاثیرگذاری را در معادلات جهانی به واسطه اقتدار خود دارد.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۲۱
به گزارش زاهدانه ، امیر حمیدرضا هوشمند اسدی امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه زاهدان در جمع نمازگزاران در مصلی قدس اظهار کرد: ایران اسلامی در شرایط کنونی به چنان اقتداری دست یافته است که به واسطه آن نقش به سزایی در معادلات جهانی و بین‌المللی ایفا می‌کند.

وی افزود: حضور روحانیت معظم در جریان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با روشنگری که در جامعه ایجاد کرد سبب شد تا نهال انقلاب زودتر به ثمر برسد و پیروزی تعجیل شود و این از جمله برکات حضور تاثیرگذار آنان است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 88 زرهی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همدلی نظامیان با مردم و زمین گذاردن اسلحه از سوی آنان و ملحق شدن به صفوف مردمی از جمله ویژگی‌های بارز انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

اسدی با اشاره به این‌که وظیفه کنونی نظامیان در شرایط پیش رو بسیار خطیرتر از گذشته است، بیان کرد: امروز نیروهای مسلح در کشور جمهوری اسلامی ایران به چنان اقتداری به واسطه حمایت‌های مردمی و رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب دست یافته که دیگر دشمن اجازه تفکر به تعرض را نمی‌تواند به راحتی در ذهن خود بپروراند و این از برکات نظام شکوهمند انقلاب اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب، دشمن و به ویژه استکبار با حربه دامن زدن به مسائل قومی به ویژه در مناطقی چون گنبد، کردستان و نقاط مرزی تلاش کرد تا انقلاب را تحت تاثیر قرار داده و ایجاد شکاف کند که این امر با تدابیر بنیانگذار انقلاب و تاکید ایشان بر اصل وحدت خنثی شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 88 زرهی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای نظامی و انتظامی در اوج آمادگی قرار دارند و آماده جانفشانی در راه آرمان‌های انقلاب هستند و هیچ‌گاه به بیگانگان اجازه کوچک‌ترین تعرضی را نخواهند داد.

اسدی گفت: این انقلاب با خون پاک شهیدان بسیار عزیزی به ثمر رسیده است و ادامه دارد و ما اکنون وارث این انقلاب هستیم و فرصتی است تا وفاداری خود را به ارزش‌های انقلاب نشان دهیم.

وی با بیان این‌که پیروزی انقلاب اسلامی ایران معادلات جهانی را به هم ریخت، افزود: باید نهایت سعی و تلاش شود انقلابی که با این دشواری به دست آمده و امروز در عرصه‌های بین‌المللی به عنوان کشوری تاثیرگذار مدنظر قرار می‌گیرد، ارزش‌های آن همچنان حفظ بماند و وظیفه داریم حول محور رهبری معظم انقلاب از آن پاسداری کنیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 88 زرهی سیستان و بلوچستان بیان کرد: دین‌مداری و عزت جهانی از جمله افتخارات شاخص ملت غیور ایران اسلامی است که به واسطه پیروزی انقلاب آن‌ها برایشان رقم خورده و برای تحکیم آن باید تلاش وافری بکار بسته شود.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark