کد مطلب: 44707
 
امروز، پایان ثبت نام نوروزی عتبات/ احتمال تمدید پیش ثبت نام
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: در صورت تکمیل نشدن ظرفیت پیش بینی شده تا امروز، پیش ثبت نام نوروزی عتبات تمدید خواهد شد.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۴
به گزارش زاهدانه ، محسن نظافتی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به آغاز پیش ثبت نام اعزام نوروزی عتبات اظهار کرد: پیش ثبت نام دور جدید اعزام به عتبات عالیات که اعزام های نوروزی را نیز در بر میگیرد از 18 بهمن آغاز شده است و متقاضیان اعزام تا ساعت 16 امروز (شنبه)فرصت دارند تا با مرجعه به سایت ww.atabat.haj.ir نسبت به انجام پیش ثبت نام خود اقدام کنند.

وی در ادامه با بیان به اینکه در دو روز آغازین پیش ثبت نام 90 هزار نفر برای اعزام به عتبات در ایام نوروز ثبت نام کرده اند افزود: در صورتی که ظرفیت پیش بینی شده برای این دور از اعزام ها تکمیل نشود، مهلت پیش ثبت نام برای متقاضیان تمدید خواهد شد.

نظافتی یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، 30 بهمن قرعه کشی بین کسانی که نسبت به انجام پیش ثبت نام اقدام نموده اند انجام می شود و 2 اسفند نتایج آن بر روی سایت ww.atabat.haj.ir قرار خواهد گرفت.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت ادامه داد: همچنین هزینه ها و بسته های سفری که شامل سفرهای 3، 4، 6 و 7 روزه است دز همین تاریخ برروی سایت قرار میگیرد، از این رو کسانی که اسامی آنان در سایت مذکور قرار گرفته باشد، باید نسبت به قطعی کردن ثبت نام خود اقدام نمایند.

وی در پایان گفت: دور جدید اعزام های عتبات عالیات از 21 اسفند آغاز می شود و تا 25 خرداد سال آینده ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark