کد مطلب: 44455
 
ثبت‌نام‌های نوروزی عتبات آغاز شد
مدیر كل عتبات سازمان حج و زیارت كشور گفت: متقاضیان اعزام به عتیات عالیات در تعطیلات نوروز، می‌توانند از امروز شنبه ۱۸ بهمن ماه می توانند پیش ثبت نام خود را انجام دهند.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۸
به گزارش زاهدانه ، محسن نظافتی مدیر كل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت كشور با اشاره به اینکه زمان پیش ثبت نام اعزام‌های نوروزی عتبات عالیات از امروز 18 بهمن ماه است، اظهار کرد: متقاضیان اعزام به عتیات عالیات در ایام تعطیلات نوروز، می‌توانند از روز شنبه ۱۸ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح تا ساعت 16 روز ۲۵ بهمن ماه با مراجعه به سایت پیش ثبت نام به نشانیwww.atabat.haj.irنام نویسی كنند.
 
وی یادآور شد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده ۳۰ بهمن ماه قرعه‌كشی متقاضیان به عتبات در دوره جدید انجام می‌شود كه این عزیزان می‌توانند از ۲ اسفند ماه نتایج قرعه‌كشی را در سامانه پیش ثبت نام عتبات سازمان حج به نشانیwww.atabat.haj.irمشاهده و جهت قطعی نمودن ثبت نام خود اقدام كنند.
 
نظافتی تصریح کرد: اعزام‌های دوره جدید و نوروزی عتبات عالیات از ۲۱ اسفند ماه امسال آغاز و تا ۲۵ خرداد ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
 
وی ادامه داد: در نوروز امسال برای سفرهای هوایی بسته‌های ۳، ۴ و ۷ روزه و برای سفرهای زمینی بسته ۶ روزه پیش بینی شده است، اما بسته ده روز به دلیل ظرفیت محدود اسكان و تقاضای بالا از ۲۵ اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروزی متوقف و مجددا پس از این ایام راه اندازی خواهد شد.
 
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark